小菲菲俠自煮樂

22 5月, 2010

我囡囡無佐特異功能

“我囡囡無佐特異功能”


依句說話,係十幾年之後撞到一個世伯,佢同我講返,當年父親不無遺憾地同佢講起依件事。


依位世伯做佐阿爸秘書好多年,屋企嘅事,私底下阿爸都會同啲同事分享下,好彩係咁,先至可以在多年之後,得曉一些從來不知道嘅父親對我嘅感情。


要到依家先知道,當年自己嘅一個“惡做劇”嘅胡言亂語,原來阿爸係接受並相信佐。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


當年住嘅係五層高無電梯嘅樓,一家人住係三樓。


好多人習慣一入到梯間就開始係袋度將成抽鎖匙拎出嚟擺係手度,唔同嘅一抽鎖匙都會有好大分別嘅金 屬碰撞聲音,我承認自己有異於常人的聽力,我座係屋企,任何一個人只要將抽鎖匙一拎出嚟,就算未開始行上樓梯,就算離得較遠嘅地方,只要我記得嘅聲音,就算係好輕微嘅細細聲,我都可以清楚地聽得到并且記得係邊個鄰居嘅鎖匙聲,然後我會好八卦咁即刻話俾阿爸聽“阿爸,XXX返緊嚟”


然後過得幾分鍾之後,鄰居就會響起開門嘅聲音,最常做嘅,係阿爸或者阿媽剛剛到樓下未行上樓,我 就先開定門,等佢哋一返到嚟,我就跑過去開門迎接。


我會同阿爸阿媽講,話我有“特異功能”我話我可以感應得到邊個返佐嚟,(小朋友都會希望得到大人嘅認同心理,在我身上表現得猶其明顯)


初時阿爸同阿媽都以為係撞彩,為佐證實自己唔係講大話,任何時候只要有人返嚟,我都會同阿爸阿媽講一聲,依個行為,持續佐好耐好耐,後嚟玩得多佐,開始覺得厭,漸漸地,再唔會主動幫阿爸阿媽開門,所謂地“特異功能”嘅事,亦都不了了之。。。。。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


一直無同父母解釋返,自己當年只不過係因為聽力較佳先至可以清楚知道邊個返緊嚟,而唔係我所謂嘅“特異功能”,我認為以大人嘅判斷能力,應該可以知道我係講緊大話,直到最近,先知道當年自己嘅惡做劇,原來父親雖然從來唔多問我啲乜,但係私底下,原來父親真係相信佐,我係有依方面嘅“特異功能”~~~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


父親做科學研究幾十年,佢相信事實係需要得到準確的數據支持先可以成立,(即係好死板的一個人)所以一直以為,權威同莊嚴的父親係無可能會接受我咁兒嬉嘅“童言戲語”。


多年之後再提返依件事,突然地令我對父親嘅印象,多佐一份“童真”的感覺,依種感覺,好微妙~~


假若父親依然在世,我諗,我都繼續會保留依個小秘密,就讓父親,依然認為


“我囡囡,無佐特異功能啊”~~~~


 


沒有留言:

張貼留言