小菲菲俠自煮樂

05 5月, 2010

單腳煮餸

單腳煮餸,絕非雜耍,而係一种不得已下的無可奈何。


依排減緊肥,以我幾十年嘅減肥經驗,一個絕對有效嘅必勝方法就係「運動加飲食」


加大運動嘅量同埋食少再食少啲。


我通常會著一种好焗汗嘅運動衫去做運動,咁就會出好多好多汗,(多到入邊嘅打底綿衫都可以扭出水,好似焗桑拿咁)所以做運動嘅同時都會不停補充水份。


我係去得好盡嘅一個人,一係唔做,一係做得好徹底。


所以,每日二三個鐘嘅運動時間,然後凈食生果做三餐。


依日剛剛做完運動,又洗佐二機衫,又將衣櫥嘅秋冬衫全部收起,將熱天衫擺出嚟,一輪嘅運動加上餓到手軟腳軟,入房嘅時候,上去個地台(因為要加大房間嘅儲物空間,成間房升高個地台,做佐一個榻榻米嘅地台係睡房),自己一個腳仔軟,未踏穩個右腳,左腳成個踩空,成個人向後翻側,而個右腳即刻本能反應去著地,點知企不穩,後果係左腳成個擦傷一大片,右腳尾指骨頭著地受傷,扯到個筋,當下成個人座住係個地下,先鬧自己十秒之後開始感覺無比痛楚,然後座係地下好似一個BB咁放聲大喊佐一陣,因為得自己一個人係屋企,喊都無人呵返,覺得好傻,即刻收聲,打電話俾老公,等老公返嚟錫錫,期間試過,發覺都可以扭動,知道無傷到筋骨,都還好啲。


老公要我陪去睇跌打,我勁怕睇跌打,佢又扭又大大力捽,未好返都痛到死啦,生仔可能都無咁痛,所以係都唔制,話自己無傷到筋,擦跌打酒就可以啦,點知到佐下晏,成個右腳腫佐起嚟,踩都踩唔到落地下,好驚會唔會自己低估佐個傷勢,腍住過一晚睇下,如果第二日情況無好轉,就要去睇醫生。


好彩,瞓醒一覺之後,個腳已經好返五成,行雖然跛下跛下,不過已經唔係好痛啦,只不過成個右腳,變成一隻超大茄子,又腫又紫哂~~


今日係第三日,依家,我已經換好運動衫,準備陣間又開始做運動啦,個腳可以就住力去做輕微活動,都係出身汗,個人會感覺舒服好多~~~


總有一件最好嘢嘅事,我當時俾完電話老公之後,我阿媽即刻打嚟一個電話,佢話突然好似好想俾個電話我,我即刻話我頭先跌傷佐啊,不過叫佢唔洗過嚟啦,應該無乜大礙,咦,莫非阿媽同我有心靈相通,知我當時有啲事發生,有唔妥?~~~


但係自己一個係屋企座定定會好悶,所以老公收工之前,都係單腳跳下跳下,走去煮佐餐飯,咁時間過得快啲嘛。


無辦法出街買餸,就住雪櫃嘅有嘅煮餐飯啦。


凈有幾舊燒鴨,起骨切絲,同白菜炒埋一碟。。。。。



 


罐頭同蛋都係屋企長備嘅,依個時候就係發揮效用嘅時候啦。


煎個荷包蛋俾老公,煎多罐午餐肉,搞掂。。。。。



 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言