小菲菲俠自煮樂

06 5月, 2009

試用不銹鋼平底鑊

因為煮餸我好鐘意用猛火烹製,所以屋企果個平底易潔鑊用佐年半之后,雖然使用過程一直好小心,但都係出現佐花痕,為佐安全起見,唯有將佢扔佐。


換佐一個不銹鋼平底鑊,28CM大,買鑊我鐘意選購較為大身果D,因為煎煮野都可以一次落多D嘛。


已經有心理準備,不銹鋼鑊係唔同於易潔鑊咁好使,必定會痴底。


但係第一次試炒飯既時候,真係痴到阿媽都唔認得,痴佐厚厚一層飯焦係度,睇到真係眼都直埋。。。。


點算咧,痴到咁緊要,以后點使啊?但係買返黎先至一日啵,無可能咁快扔佐佢啊,咁即刻嘗試其它烹調方式。


因為買鑊果個姐姐交待話,不銹鋼鑊係要冷鑊落油,咁煎起野上黎先至唔會痴底,但試過咁樣炒飯,真係痴到好緊要。


我炒餸係用生鐵鑊黎炒,咁生鐵鑊我既習慣係熱佐鑊再落油,然后熄細D火再炒,咁就算炒肉都唔會痴底,用耐佐直頭點煎都唔多痴底啦。所以對於依個不銹鋼鑊,我決定轉用自己既方式,熱佐鑊再落油。


 


先試煎蛋。


等個鑊高火干燒一至二分鐘,感覺到好熱之后,淋油上去(一匙既油,好少好少),熄細火,打個蛋落去,由得個蛋自己煎下,唔好急住翻身。



 


我心急,煎佐二十幾秒幾后就幫個蛋翻身,真係可以拎到起黎啵。



 


就算熄細佐火,個鑊都係幾熱下,所以個蛋有少少農農地。而且我翻身太急,所以個蛋總有少少痴佐係個鑊度。


所以下次如果都係煎野,個鑊咁熱,我就索性熄鬼佐火,等個熱力自己慢慢煎到食物表面略熟之后就會唔痴底啦。



煎佐荷包蛋,再試煎蛋皮。


我偷懶,無洗到鑊,直接再熱翻個鑊,落油,熄火,倒蛋液。



 


原來真係得啵,真係唔痴底啵。。。。


乾淨果度真係唔痴底。。


但係之前煎荷包蛋痴佐少少野係度,果個部位再煎蛋皮既時候,又繼續痴埋。。。不過輕輕一鏟,都鏟到出黎。。



 


咁用完一輪之后覺得,用不銹鋼鑊其實都可以做到物理唔痴鑊。但係就真係要俾少少耐性去操作羅,唔可以太心急,咁就可以煎到靚靚既野出黎啦。


雖然係煩D,但係點都安全過用易潔鑊,而且一年換一次易潔鑊,個費用都幾勁下,不銹鋼鑊,可以粗用唔使驚整花佢嘛。。。


不過如果平日少整野食既人家,用返易潔鑊,就相對方便D,用不鑊鋼鑊始終需要少少技巧先至可以煮到靚靚食物。。。。


下次買D魚啊雞扒啊返黎再試過個不鑊鋼pan啦。


 



 


用佐幾次咋,個鑊底已經變佐色,無咁靚啦。。。


沒有留言:

張貼留言