小菲菲俠自煮樂

15 5月, 2009

早餐之老面種整肉包

 


我以前一直係用買既一包包既快速發酵粉,不過有一次已經發酵佐又用唔完既面團,唔想掉佐咁晒,就包好留係雪櫃,諗住夜D愛黎整其它面點,點知一轉頭又唔記得佐,咁舊發酵佐既面團就咁擺住係雪櫃,過佐一個星期先至睇到雪櫃有咁既一舊野,打開一聞,咦,一點都唔酸,總有一陣好香好香既酒味。


咁我估會唔會佢變佐係一直聽北方人講過既「老面種」?


咁就即刻試整一次包包。如果唔成功,都只不過係晒佐少少面粉姐。


 


將果舊面團用少少暖水開佐佢。



 


1,然后加入面粉同牛奶,都係自己估下估下加水同面粉,如果稀佐就再落多D面粉,如果硬佐就加多D水咁樣去搓面粉。個牛奶要少少暖果隻,將所有材料搓好,變成一個光滑面團。


2,然后係個鑊煲滾少少水,將上個步驟整好既面團擺入鑊里邊,蓋上蓋,等佢係一個溫度與溫度都好好既環境下發酵。


3,睇下,就咁樣一個團團。



 


4,依排天氣夠熱,D面團發酵得好快,才不過半個鐘,成個面團已經發酵得好靚。。。


好彩發得起,如果係就晒佐我咁辛苦去搓面既過程。


 



 


然后要做既就係將面團再搓細搓實佢,包成一個個包包啦。


我整佐幾個饅頭,睇下,個個都發到豬頭咁大。。。。未食睇到已經好開心啦。。。。


依次我又留佐一舊面團,專登留起佢等下次再整包用。


 



 


如果話老面種同快速發酵粉相比,我真係覺得老面種整出黎D包係好味D,食落一D都唔覺得有酸味,同埋好有彈性,而且帶有淡淡地,若隱若現地一股酒香味。


應該係果舊面團發酵過度,形成既酒味所致。


不過食落,如果唔係味覺特別靈敏既人,係根本食唔出果陣酒香味。


果次整佐椰菜瘦肉包。。。。


整得好D餡好嫩好滑。。。


不過淡佐少少,咁我又俾佐少少醋去沾住食,咦,又好鬼似小籠包咁既味啵 。。。。


真係搞笑。。。。不過強哥勁開心,話好好味。。。。


 



 


果一輪包上癮,過幾日,等個舊老面種又發酵完成,我又包多一次涼薯包。


就係用既圖1果種涼薯啦。


凈係用佐細細半舊,已經可以整到一大碗餡啦。


將涼薯切細細粒,然后同瘦肉炒香,最緊要係落豉油同胡椒粉較味,咁整出黎既包包就超好味啦。。。。


 



 


對於早餐既選擇,又點只係包包咁簡單。時不時,我總會整D芋頭糕啊,蘿蔔糕啊,馬拉糕啊咁樣做早餐羅。。。。。


係屋企食早餐,當然都可以咁豐富。。。。。


 



 


 



 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言