小菲菲俠自煮樂

04 5月, 2009

繼續住家小菜

阿娘包佐D粽羅黎俾我食,因為阿娘係晏朝先至過黎,預先又無話俾我知,所以都無買到咩餸,更加無煲到湯。


係咁易炒佐幾個餸大家食。


不過自己阿娘,當然唔會計較咁多啦,最緊要係同個女食飯,就好開心架啦。


肉鬆炒黃豆芽。



青椒炒牛肉。



 


因為整薯菜個手指拉會變黑,所以基本上我都唔鐘意整黎食,咁阿娘預先係屋企幫我整洗乾淨帶過黎俾我,落鑊炒就得。


加佐D酸筍絲落去一起炒,好惹味。


有朋友送佐幾包廣西既酸筍絲俾我,平日都唔捨得食,因為係香港都買唔到,所以更見矜貴。


我同阿娘都好鐘意咁樣食架。


 



 


加埋阿娘整佐一大舊既甜肉俾我,三個人,四個餸。。。


有娘的孩子似個寶。。。。。



 


睇下,阿娘新鮮滾熱辣剛剛整好既粽。。。。


依輪既早餐都係佢啦。。。。



 


----------------------------------------------


因為蝸居淺窄,而且打算要BB,所以一路都無養過寵物。


唯一跟住我好多年既係依條魚仔。


養佐接近四年啦。。。。


好知性架,好似狗仔咁,人一走近個魚缸佢就開始游埋過黎,對住你係咁搖個尾,好趣致。。。。


初初買返黎果時就係好簡單既一條魚仔,得個幼童尾指咁大,后黎越養越大,唔知點解,舊年開始,阿魚仔個頭開始生佐D透明既泡泡出黎,睇落似個壽星公咁。。。。



 



得一條魚仔,所以細細一個魚缸仔,我都無落氧氣,凈係每日餵佢食兩次魚糖。



 


係好普通好普通既魚仔黎咋,唔經唔覺,都養佐接近四年羅,阿魚仔真係好野~~~



 


 


 


沒有留言:

張貼留言