小菲菲俠自煮樂

26 5月, 2009

無肉不歡之---奇奇怪怪味鴨(食譜)

依日買佐舊冬瓜,我問檔主點解個皮有陣白色既粉既?


檔主就話,係依隻冬瓜既品種就係咁樣,生出黎就天生帶有咁樣一層粉,話依隻冬瓜味道正過普通黑皮果D,咁就買佐斤黎試下咁羅。


 



 


加佐瑤柱雲腿意仁紅蘿蔔脊骨煲啖湯。


好清甜。。。。。


不過感覺得到個冬瓜係清甜過黑色皮果D,我腍煲湯既話,兩种冬瓜煲湯都無乜分別,不過如果係用來炒,依隻帶白色粉沫既冬瓜會好味D。。。。



 


依日買佐盒鴨胸肉來試玩下。


曾食過一味四川菜,就係用鴨黎整,個味好特別,好濃郁既花椒味,依次就自己試玩下,睇下整唔整到果種味道。


材料「鴨胸肉切塊、薑、芫莤、蒜子、八角一粒、香葉一塊、花椒同辣椒干適量」


 



 


通常脂肪厚既肉類,我都唔會落一滴油落去,通常直接擺入鑊里,慢慢煎一陣間就會逼好多油出黎。


所以依味怪味鴨,我就先將鴨皮往下,煎出香味,然后將薑同蒜子倒入去爆香。(依步我漏佐一步,應該倒少少花椒入去爆出香味,用油爆過同未爆過既花椒味道都可以爭好遠)



 


睇下,完全無落油架,自己出佐几多油。。。


倒佐成碗鴨油出黎。。。。



 


然后倒豉油糖炒上色,,加水,將花椒辣椒八角香葉裝入鹵水袋度掉入去一起煲。



 


收汁之前,倒入大量香香菜,裝碟。。。。。



 


個味雖然同出邊所食係有D 唔同,唔知人D落佐乜香料落去,又會香得咁交關,不過我咁樣整出黎既鴨肉,一點膻味都無,而且勁惹味,如果唔用酒樓果隻為標準,我咁樣整既依味「所謂怪味鴨」都好正架啦。。。。



 


依晚青菜方面,用馬拉盞炒莧菜,依次整既馬拉盞辣佐少少,不過落佐好多瑤柱同蝦米,所以勁香。。。。


又係好惹味既一味餸。。。。



 


係咁多。。。。


 


沒有留言:

張貼留言