小菲菲俠自煮樂

05 5月, 2009

完美---自製咖喱雞配薄餅(食譜)

 


似乎好耐無食過咖喱咁,依日買佐一隻走地雞黎整咖喱。


因為食咖喱雞,最好食雞味濃D,有咬感D果種雞肉先至好味。


所以點解我唔鐘意係出邊食咖喱雞?就係因為好多煮咖喱既舖頭都選用價格較平既冰鮮雞黎整,食落好似咬泡沫咁,鬆泡泡之餘,雞味更加欠奉~~


 


整咖喱雞材料好簡單,洋蔥一隻(選紫色依種洋蔥會香甜D架),薯仔三隻,雞一隻斬件。


 



 


睇下自己屋企整好既咖喱醬。


係舅母整俾我架,整佐好大一份,總細心幫我分埋一包包,一次一包一隻雞既份量。


係生既咖喱料,所以食用之前需要先用油爆香D材料,一碗仔整一隻雞,咁D味先至夠晒濃。


咖喱醬既材料有「香茅、紅蔥頭、大紅色辣椒、新鮮黃薑、芫莤籽炒香、少少蒜頭、石栗、沙倫葉」


所有材料舂碎撈埋一起,食用之前用油爆香就係香香既咖喱膽啦。


 



 


作法就好簡單啦,先爆香咖喱膽,然后倒入洋蔥同雞塊入去翻炒,加薯仔落去,落鹽,糖調味。



 


然后加水,我鐘意食無咁腍既雞肉,所以水落得唔係非常多,好快好易煮熟架D雞肉,最緊要係個薯仔要煮熟,所以薯仔我一早就落埋落去。阿媽為佐食既口感更好,會先用油炸過薯仔,咁雞差唔多煮好先至落薯仔。


我懶得依個步驟,就直接將薯仔擺埋落去一起煮。


睇落好似好紅好辣咁,其實用既係唔辣既紅椒黎。。。。


只係要個色水夠靚。。。。


係咁煮煮,煮二十幾到三十分鐘就煮好啦,熄火之前加少少椰汁,個味會再香D,但係椰汁唔好太早落,因為椰汁久煮會出油,所以最好都係熄火前再加椰汁落去,比較健康好味。



 


睇下,好夠味既一大碗咖喱雞。


我提早整架,咁整好之後浸住佢,夜晚食之前再翻熱佢,咁個咖喱味先至最入味。。。。。


 



 


一隻雞整出黎真係好大一份,一餐食唔晒,分成兩份,慢慢嘆~~


 



 


其實我就比較鐘意咖喱配白飯,但係強哥就好鐘意配薄餅。


咁除佐一大煲白飯,額外再整多二張薄餅俾佢過下口癮啦。


薄餅材料:


1,普通中筋面粉100克、鹽1克、滾水60克、冷水20克、豬油一匙


2,將所有材料撈埋,然后倒入滾水,快速將麵粉同滾水撈成雪花狀


3,加入剩餘凍水,將面團搓成一個光滑面團,醒半個鐘。


4,將面團分成兩份,將每個面團仔搓成一大片薄面皮,係面皮上涂上薄薄一層油。



 


5,然后好似風琴咁既樣,重重摺疊起黎。


 



 


6,摺疊好既面再拉一拉長,然后好似下圖咁,盤個圈,再將餅壓扁,然后上平底鑊,落少少油,慢火煎熟。。。



 


睇下,自家整既薄餅,雖然無專業既咁靚,但係個口感好鬆軟,好有面粉既香味,配以咖喱汁,真係無得頂啊。。。。


 



 


 



 


額外炒多一個馬拉盞炒通菜,依一餐,完美~~~


 



 


 


沒有留言:

張貼留言