小菲菲俠自煮樂

09 5月, 2009

住家菜---栗子燜雞(食譜)、蘿蔔酸、花花菜

基本上我鐘意食中菜更甚於西菜,其中又以味道濃鬱,口感簡單既肉類為至愛。


一直希望自己可以整D健康既餸菜,但係一餐半餐清淡少少既時候,自己已經首先無晒胃口,而阿強哥,更加口扁扁「無餸O既」~~~


唉,我個仔仔真係食肉獸黎架。。。。


依日買佐磅栗子,整栗子燜雞。


栗子先出出水,趁熱,將層外衣剝佐。



 


依味餸所有材料係「雞一隻斬件、栗子一磅、薑、蔥」



 


雖然係第一次做依味餸,不過煮慣餸既人大概煮餸的味道與步驟都大致能夠做得不致離譜,按自己習慣與熟悉的味道及方式去烹調這依味餸菜,味道鹹香之中帶甜。


 做法:


1,熱鑊落油爆香姜與蔥


2,將雞塊放進鍋裏炒至略為幹身。


3,加生抽老抽紅糖調味。


4,放入栗子與水,開始燜。


 



 


5,燜至快將幹水之前,再加入一大把的蔥段,淋上一細瓶蓋的白蘭地,開大火,煮至收汁。


喜歡口感滑一點的話,可以最後再埋一個芡入去,然後再回一勺的油兜一兜,不過我覺得自己係屋企隻,就無咁既必要。。。


 


(我鐘意最後一個步驟再加多一把的蔥段入去,咁樣食起來的時候可以食到一種更為清新的香蔥味道,而酒太早放入去的話就食不到淡淡的酒香,所以一般都係最後的步驟先加酒入去)


 



 



本來係打算斬個雞比雞亦出來,另外做鹵水,雞身先係用來炒栗子的,不過想想實在懶得分兩次整,索性一煲煮完,分成兩細煲,分兩日隻,咁第二日也只需要再炒多一個菜就夠了。


 


好唔好食,試試就知道。。。。


 



 


另外買佐一舊花花菜。


唔知點解,十幾年無食過佢羅。


后黎問阿媽,點解我地屋企從來都唔買花花菜食既?


阿媽話「我都唔鐘意食,咁就唔買黎煮羅,我唔買,你地就無得食羅」


 


噢。。。。。


花花菜先出出水,煮熟D,順便洗去花花入邊可能的蟲蟲。


 



 


然后加少少瘦肉落去一起炒,其實都幾好味啊。。。。



 


另外整佐少少蘿蔔酸,本來係要做零食既,點知強哥話要送飯,咁都得。。。。。



 


好爽脆架。。。。



 


咁又一餐啦。。。。



 


 


 


沒有留言:

張貼留言