小菲菲俠自煮樂

10 5月, 2009

自製冰爽小甜品--桂花龜苓膏

 


阿娘今日另有節目,本來係今晚約佐奶奶食飯,但阿強哥果個工程趕緊起貨,未知今晚又要玩到幾點,如果按依輪既時間睇,無九點十點都返唔到屋企,咁唯有同奶奶另約時間搵佢飲茶食飯。


無端端一個母親節,雙方母親都已經另有節目,咁我自己一個人係屋企,真係無無聊聊。


拾下個廚櫃,發現一包舊年買返黎既大菜絲。


一直未用過,咁今日有得閒時又無聊,咁就索性整D野出黎玩下打發下時間。


 


因為見依排個皮膚有少少痕,可能係天氣乾燥,加埋有小小血液濕毒燥熱引致,所以都腍住整個龜苓膏黎食下。


係藥房買佐廣西梧州出既龜苓膏粉,按照說明書,整佐二包仔,咁就倒入個密實盒度。


因為齋係龜苓膏未免單調,所以基本上心中已經有個方案,利用大菜絲,整少少野,加多幾層上去配合個龜苓膏食。


咁就整佐咁樣一道冰爽既甜品出黎啦。


睇落係未好靚咧。。。



 


因為從來都無整過大菜絲,只不過大概知道佢融於水之后攤凍可以起到凝固既效果。咁個比例真係無從考究,唯有自己試下試下咁羅。


先將個大菜絲用凍水浸腍。



 


然后煲滾佢,倒入牛奶。


因為臨時整食味甜品,屋企無鮮奶,咁就用奶粉開佐杯奶代替。


我係打算加佐牛奶變白色既大菜糕就舖係龜苓膏之上,咁龜苓膏本身係有苦味,所以依層牛奶味既我就落佐糖,等佢甜甜香香,咁一啖食落,就可以中和返龜苓膏既苦味。


將牛奶同大菜絲煮到融化之后,趁熱,倒入已經攤凍定佐形既龜苓膏之上,咁就完成二層啦。



 


等第二層牛奶味既大菜糕都凝結之後,再用大菜絲加水,加少少桂花乾落去煮開,趁熱再倒入容器度。


咁三層就完成了。



 


成品從外觀睇黎,黑白透明三層,視覺上真係好靚,從口感上黎講,龜苓膏既口感就同出邊賣果D係一樣,嫩滑之中帶有彈意,而牛奶果層,可能係大菜絲用量稍多,所以食起上黎會有D較為硬身,但係好香既牛奶味,反而硬D我覺得無問題。咁面果層,完全凈係清水加桂花,而且大菜絲落得好好,食落個口感係好涼爽,凝固得到之餘又唔會覺得好硬身,入口即化果種,加埋淡淡既桂花香味,雪過再食,簡直係夏季一流既清心聖品。


 



 


依味甜品又易整,又好味,而且好適合依個天時食用,我諗今個夏天,會係我屋企雪櫃常備之物。



 


個龜苓膏真係幾苦下,所以落多少少練奶配食,更加滋味無窮。。。


 



 


因為都係好隨意好隨手咁用D材料,所以無辦法詳細講到具體既材料用量,不過依D咁簡單既甜品,俾少少心思落去,應該睇過就識整啦。。。。


整依個甜品全程無需二十分鐘,好值得嘗試。。。。


沒有留言:

張貼留言