小菲菲俠自煮樂

25 5月, 2009

精美小點心之---斑蘭糯米糍(食譜)

尋晚睇電視,一檔飲食節目介紹到依味東南亞小食,即刻引起我肚內至為食既果一條蟲蟲,係咁對住我個心臟話:好想食啊,好想食啊。。。。


咁今日即刻動手整佐幾粒出黎安慰下果條蟲蟲。


材料與作法:


糯米粉適量,斑蘭油二滴(可於印尼商店買到),滾水少少。


基本上我唔知個粉同水既量,係咁求其倒入去搓,唔好一下落得太多水,慢慢落,慢慢搓,水多就再加D粉,水少就加D水。


 


我係用滾水同埋生水一半一半黎開個粉,因為糯米粉如果用凍水開就唔會有一种粘性,用滾水倒入粉度,可以碌熟一部份粉,咁就可以產生粘性,另一小部份既粉就用普通凍水黎開,依种用滾水同凍水開出黎既粉就叫「生熟粉」啦。


 



 


將成份糯米粉搓成一個粉團,靜置十幾分鐘度,等個粉同水互相溝通下。


落佐斑蘭油既粉團,變成淡淡既綠色,好靚啊。。。。


斑蘭油係由一种叫斑蘭葉既植物榨汁得黎,佢帶有一陣若隱若現既椰香味,係東南亞小食入邊比較常見到既純天然色素材料。



 


餡既方面,我就用佐椰絲,黑糖,花生碎黎整。



 


好啦,粉團靜置之后可以用啦。將粉團分成一舊舊,隨個人鐘意大細,然后壓扁個粉團,再用手慢慢壓開壓扁,形成一個粉片。



 


然后將準備好既餡包入去,再捏實個封口,搓成一粒粒圓形。



 


心血來潮之下既成品,幾粒仔咋。。。。。



 


跟住煲滾一煲水,將整好既粉團掉落水度煮,一見浮起就可以撈起啦。



 


基本上二分鐘左右就煮熟佐個粉圓,一浮起就可以認為佢熟佐。



 


然后將煮好既粉圓,係椰絲上邊滾一滾。。。。



 


超級簡單既一個斑蘭糯米糍就咁搞掂啦。。。。



 


素質絕對可比美出邊所售。。。。。



 


有個人仔,忍唔住手,要偷食啦。。。。。



 


咬一啖睇下。。。。


內餡與外層既椰絲相相呼應,中層帶有淡淡斑蘭香味既糯米咬起煙煙韌韌,咁樣一味小食,又簡單又好味,大家都應該嘗試下。。。


 



 


沒有留言:

張貼留言