小菲菲俠自煮樂

12 8月, 2010

香煎千層酥餅(食譜)

其實原本係想整發面大餅嘅,點知個酵母可能過佐有效期,竟然個面團點都發唔起喎。


咁就改為整千層酥餅啦,反正千層酥餅都係用唔洗發酵嘅面粉嚟整。


咁材料你就當睇唔到個酵母啦。


材料:


「面粉一碗,炒香免治豬肉適量」


面粉入邊我落佐少少油同白糖。



做法:


1,加暖水將面粉搓成面團,然後擺係室溫20分鐘左右,等個麵粉同水份吸收融合,產生筋度。(我用普通中筋麵粉嚟整)


2,免治豬肉我就落豉油俾味炒熟,然後加蔥,加少少豬油,加花椒油撈勻。(加豬油係可以令到面粉起酥,加花椒油係會香好多)


3,將面團分割成細團,然後搓成一大塊薄片。


4,將步驟2嘅餡擦到步驟3之上。



5,然後一路卷起成條狀,跟住盤成一個圈。



6,再將上步驟嘅面團,壓扁搓薄成面坯。


(其實依個時候已經可以直接煎嚟食啦,不過我係要做早餐,所以會就咁整好嘅面坯擺入雪櫃雪一晚,第二日早上再煎)


我有幾隻超大嘅碟,你睇下,我一個碟就可以擺到三個面餅,而我一個面餅,差唔多同個鑊咁大啊。。。



7,將面餅兩面煎至金黃色就搞掂啦。


因為我係用生鐵鑊去煎,我驚會痴底,所以落佐多少少嘅油去煎,上個星期我唔係屋企,強哥自己腍住用依個鐵鑊去煎午餐肉,點知痴到阿媽都唔識,我一返到嚟就同我投訴個鑊唔好用,哈哈哈,其實係佢掌握唔到個技巧姐。。。


通常生鐵鑊我會先開火等個鑊燒興佢,然後落少少油,跟住熄細火,將食物放入去,煎半分鐘左右,等食物表層熟佐,咁就會自然同鑊分離啦,好輕易就可以翻個身,繼續煎另一面。


用生鐵鑊煎嘢,煎出嚟嘅食物,確係香脆好多㗎。。。。


同易潔鑊比,煎出嚟嘅效果,無論係外形定口感,都真係會有分別。。。。


煎好嘅餅仔,一開四,食得~~~



基本上二三分鐘左右可以煎好一個餅仔~~~


提早一晚整好個生餅坯,第二日早上只需要少少時間,就可以食到新鮮美味嘅煎餅啦。。。。



 


唔知係咪擺佐一晚嘅關係,個面粉起酥嘅效果,真係好正啊。。。。


我用吸油紙吸走佐多餘嘅油份,依個餅仔,因為係自己食,唔會好似出邊咁,加佐好多好多瑪琪琳,香精味又重,又多油好肥膩。


依個餅仔,酥而不膩,最重要,可以食到好天然嘅麵粉香味添啊。。。。


加埋炒到香香嘅肉餡,難怪強哥食到停唔到口~~


我問強哥,如果我開舖頭,依款酥餅做為產品一之,會唔會有人接受咧,強哥即刻俾佐好肯定嘅態度俾我,佢相信咁好味嘅餅仔,出邊嘅人一定都會欣賞~~



一個豐富又美味嘅早餐,食得好滿足好滿足~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言