小菲菲俠自煮樂

31 8月, 2010

住家小菜---香菇燜排骨(食譜)

上星期某個晏晝。
切佐少少魚片,加埋包菜,青椒與甘筍(家中長期後備物資),亂七八糟的一大堆,俾啲蠔油較味,炒佐碟小菜,做為午餐面食的配菜。


其實家中炒餸,絕對無一個約定俗成的規則需要遵循,最重要係家中有些什麽材料,就隨意地搭配著炒上一碟,而重點主要在於調味的運用,就算是同樣的幾份材料,變換著使用不同的調味品,相同的材料配搭,也會產生絕對不一樣的味道與感覺。


而材料的搭配,需要有一個主角去做為中心點,通常我會以肉類為主角,然後搭配啲味道不甚突出的蔬菜類,並且盡量挑選一些色澤豐富,味道不會太突出的材料去搭配,咁樣無論是視覺或是份量的效果會更豐厚。



碌佐個面做主食~~~


老公自己食,我晏晝多數食生果代餐~



有幾日稍有涼意。


一涼就有「肉望」,咁就整燜個排骨嚟食啦。


材料:


“大醬一大匙、洋蔥適量、香菇適量、生蒜幾瓣、炸蒜粒一湯匙、醃好味道的排骨適量”


排骨我用佐“生抽老抽糖酒大醬生粉”去醃入味。


以前我覺得,既然係要去燜的排骨,燜嘅過程一樣會入味,就唔需要額外再經過醃入味依個步驟了,但係經過幾次的嘗試,發現先醃一醃入味的排骨,再燜煮的過程,會更好味呢。




炸蒜係得閒的時候,自己剁碎啲蒜頭,放進油鍋裏慢火炸至金黃備用的。


自己炸可以保證唔會有油膩味,出邊買現成嘅,係用翻炸多次的油,點都會有一股不好的味道。


平時食面或煮煮餸,加埋少少落去,成道餸的味道都會有不一樣的感覺。



因為顧著打機,時間一下無發覺就到佐強哥收工的時間,趕唔切慢慢煮了,同時開兩灶頭,同時開工吧。。。。


蒸飯用佐一個鑊,懶得另外拎個大點的鑊出來,所以燜排骨就直接用佐平時煮早餐的細隻平底鑊去燉。。。。


事實證明,有時都係咪偷懶,細隻鑊燜排骨,翻炒材料的時候,好痛苦,要小心地翻炒,一個唔小心材料就會翻出外了。



做法:


1、落少少油,先將蒜與洋蔥翻炒出味道


2、將香菇加入去,一起翻炒至表面焦黃,然後將所有材料取出


3、原鑊俾少少油,將排骨翻炒至顏色轉白。


4、加水,加一大匙的大醬,少少糖,一湯匙的炸蒜,蓋上蓋,燜20分鐘左右。



加大醬係因為喜歡大醬的豆香味,比豉油的豆味更為濃郁,因為排骨已經醃過味道,所以不需要額外再加其它的調料去燜排骨,燜好後的排骨,可適當按各人口味,覺得淡佐可再加些鹽。
我哋食得比較淡,所以我覺得味道已經足夠,就無再加其它的調味了。


加佐洋蔥,有佐一種天然的甜味,所以糖需要落少啲。



一於就懶到底啦,直接原鑊搬上檯開食~~


洗少隻碟添~~~


留返多少少汁,因為醃排骨有少少生粉,所以啲汁好結,愛嚟撈飯好正㗎~~



加埋隔夜冬瓜湯,一餸一湯一碟飯,搞掂~~



沒有留言:

張貼留言