小菲菲俠自煮樂

11 8月, 2010

倆人兩杯酒一個餸一碗湯

今日早餐好簡單,烚幾個蛋,煮碗麥皮,衝杯咖啡搞掂。


我覺得麥皮煮一煮過嘅,會好味過即衝果款,可以食到大大粒麥皮,咬起有卜卜脆嘅口感,滑過即衝嘅好多。。。


白烚蛋,強哥係「蛋王」,點煮啲蛋佢都好到不得了。


我就咁齋食蛋係唔慣嘅,以前鐘意點少少生抽加辣醬,後嚟發覺用芥末加生抽去點蛋食,味道非常之格,芥末加生抽,除佐食壽司,其實沾叮叮點心都一樣好好味,下次大家可以試下~~



 


尋日係街市買佐半磅蘑菇,都係五蚊雞,愛嚟滾個湯最清甜。


我鐘意買比較幼嘅菇菇,口感上會嫩滑好多,其實好多菇都係咁,譬如雞腿菇,好多人鐘意買大大隻嘅,其實細條啲嘅雞腿菇會嫩過大隻果啲,食起上嚟會滑好多㗎,大大隻嘅係太成熟啦,食起上嚟纖維會多啲,愛嚟炒的話,買細隻啲嘅會好味啲。


如果燜嘅咧,就要買大隻啲嘅好。(雞腿菇所指)


講返下圖依隻菇,街市最常見嘅一種菇類之一,愛嚟炒或者滾湯都好清甜,不過佢本身「性寒」,如果身體寒氣重嘅人,滾依味湯之前,可以先用滾水灼幾秒啲菇菇,咁啲寒氣就會減少好多啦。


不過灼過嘅菇菇始終無咁鮮甜,為佐平衡佢嘅寒氣,滾依味湯,我會落幾片薑~~~



 


滾湯係咁簡單啦,啲材料係咁掉入去煮滾,加鹽俾味就搞掂~~


我加佐少少免治豬肉等啖湯味道豐富啲,煮好嘅湯,再掉少少蔥段入去,會香好多㗎。。。。


一款有著天然清甜嘅滾湯,煮好啦~~~



買佐盒肥牛,加埋青椒炒起一大碟。。。


加佐三條杭椒,辣辣啲,好惹味~~~



蒸碟飯,滾個湯,炒個餸~~~


有幾難~~~



有無睇到總有兩杯酒~~


尋晚食飯之前,強哥突然話想飲甜米酒~~


依隻米酒,味道甜甜哋,酒精度數低,純糯米制成,我娘親自己親手釀造,絕無添加劑,本嚟凈係我一個人飲,耐唔耐叫阿媽整幾樽嚟俾我都夠飲嘅,不過如果加埋強哥都好埋,睇嚟我都要同阿娘學整,以後自給自足先得啦。。。。


平時擺係雪櫃,方便我係廚房切菜煮餸嘅時候,悶悶哋嘅時候,會倒一杯仔出嚟,自己嗲下嗲下,可以一邊聽住收音機,一邊飲啖酒,煮餸都好鬼開心㗎~~~


無拉拉強哥突然鐘意埋~~~~


咁就一人一杯仔,飯前你一啖我一啖,好開心㗎。。。。



 


 


 


沒有留言:

張貼留言