小菲菲俠自煮樂

03 8月, 2010

菜脯煎蛋、蒜蓉炒勝瓜

夏季食勝瓜真係好舒服嘅一件事。


清清哋,甜甜哋,又易煮,所以依日,用蒜蓉同少少餐肉,炒埋一碟。


通常勝瓜皮我都會完全去哂,因為好驚食到又苦又硬嘅外皮,因為無佐皮嘅支撐,勝瓜熟佐後好易縮到細細一舊,所以切勝瓜,我就會用滾刀切,切大稍大舊些,咁食起上嚟又有口感又好味啦。。。。



煎菜脯蛋。送粥送飯都好好嘅一味餸。


我會先將菜脯浸一浸水,等佢無咁咸,然後剁碎。


落鑊先用少油炒出香味。



然後打三個蛋,將炒香嘅菜脯倒入撈勻。



我發覺佐,煎蛋如果有「易潔鑊」同「鐵鑊」比,用易潔鑊煎出嚟嘅蛋,真係完全無果種香脆嘅味道同感覺,上次整涼瓜煎蛋,之所以味道同阿媽整嘅爭咁遠,後嚟我諗到個原因,就係鑊度,所以依次菜脯煎蛋,我就棄用易潔鑊,而係用好易痴底嘅生鐵鑊去煎,其實只要掌握到個技巧,生鐵鑊都可以完全唔痴底㗎。


首先個鑊一定要燒到好熱,然後倒少少油落去,熱鑊凍油之際,倒入蛋液入去,最短時間將蛋液煎熟定型,咁個蛋液就會離鑊而唔會痴住佢啦。



第一層嘅蛋唔痴底,跟住落嚟再煎幾多次蛋,都一定唔會痴底啦。。。


睇下,煎得個蛋香噴噴,脆卜卜,因為時間短,所以蛋係外層脆,內里嫩㗎,而且,用鐵鑊煎出嚟嘅蛋,真係香噴噴啊。。。



自覺好成功好好味嘅一碟「菜脯炒蛋」~~~



 


 


 


沒有留言:

張貼留言