小菲菲俠自煮樂

19 8月, 2010

自得其樂

現代人多佐好多科技支持的休閒方式,節目是相較從前豐富佐上千倍不止。


有佐咁多精彩的節目去填補平時的空余時間,仿佛時間一下變短,不夠用了。。。。



見過好多夫妻,收佐工返屋企,煮餸吃飯,然後睇電視嘅睇電視,上網嘅上網,生活似乎除佐係同居而住,其它的意義實在模糊。



和強哥平時的生活,在大多數人眼中,是極悶極枯燥。


一般為著節省的理由,我哋係屋企都行動一致,可以互相陪伴之餘,總可以兩個人都係同一間房,咁樣冷氣就隻係開一部,唔會浪費電,飯後如果強哥當日的工作唔辛苦,我哋都會外出散散步,睇下風景,閒聊下,因為我哋除佐新聞,很少追劇睇,返到屋企衝好涼,就一起入書房,我上網睇新聞,強哥上網玩遊戲,固定的時間,一起熄電腦,上床瞓覺,所以基本上都係一起進行所有活動。


我發覺,少睇電視,少上網,非常非常地能夠增加夫妻彼此間的感情聯絡,多一些科技以外的活動,多一些精神上的交流,回復最原始的狀態,其實真的只有百利而無一害。


有時我哋縮係房嘅床上,唔上網,唔睇電視,凈係開著收音機,然後捉下棋,聊下天,感覺上彼此感情的聯系,會特別的緊密,所以我都認定,就算將來有佐小朋友,我哋夫妻倆個都會經常地進行咁樣的家庭小聚會,陪小朋友講下嘢,玩下傳統的遊戲,以增加家庭的凝聚力,相信都可以增強小朋友的語言表達能力同個人思維的方式。



有時會諗,難得嚟一轉世間,最慶幸係搵對佐最適合的玩伴共同生活,大家有著相似的生活習慣,有著相近的精神需求,有著類同的物質理解,與強哥都非常地不會在乎外人的眼光,我行我素地做著自己感覺自在的事情,相似程度簡直有時覺得老公根本就係另一個自己~~在自己創造的精神領域當中,交流著彼此的自得其樂,好多時候,根本無需言語,只需共處一室,已能感受到彼此的滿足與愜意。



最近強哥工作較忙,晚上返到屋企都好夜,唔想佢太辛苦,飯後就無外出散步。


不過稍事休息,睇完新聞之後,都會搵啲共同的活動一起進行的~~~


一起砌模型啦~~



尋晚開始玩依盒蒙面超人W-2010


型爆~~


啲色好靚,唔洗再噴色,本身嘅色彩已經好靚~~



強哥持住自己係熟手技工,咁樣去削個水口位喎~~


好牙煙姐~~~



應該好似我咁,先可以確保萬無一失嘛。。。


我學煮餸咁多年,從來未失誤切到手過,對刀嘅使用,一定好小心~~~




埋頭砌佐個幾鐘,我完成了身軀的組裝~~~



強哥負責嘅下半截比較簡單,半個鐘唔洗就搞掂~~



依款嘅製作真係好鬼精巧,啲關節位全部都做得好仔細~~~



繼續,強哥負責嘅頭部亦都完成了。。。


睇下,真係好鬼靚啊。。。。




好了,我負責的手臂也完成了。。。


手指關節,每個細小部位,全部都能夠個別活動,一邊做一邊同強哥係度贊嘆~~~


制作太細致了~~


同共同愛好的人一起玩就依點好,大家都能夠對相應的點發出相同的睇法,咁樣先會越玩越好玩~~~



好啦,第一晚玩住咁多先,留返其它慢慢玩~~



 


 


 


沒有留言:

張貼留言