小菲菲俠自煮樂

13 8月, 2010

減肥最佳拍檔---自製四川涼粉(食譜)

去食川菜,必定要點嘅一款小食,就係四川涼粉。


無論係夏季定冬季,一碟香酸麻辣,軟滑透心涼嘅四川涼粉,都係我無法抗拒的美妙。


只要有材料,其實想係屋企自己整都絕非難事。


整四川涼粉最主要嘅材料係「豌豆粉」,我係香港搵極都搵唔到,後嚟有一個朋友知道我搵緊依樣嘢,就托人從四川幫我帶佐斤落嚟,真係萬份感謝依位朋友嘅心意!


不過依家有朋友話俾我聽,國內嘅淘寶網上都可以買得到豌豆粉,咁下次如果想整嚟食,就唔洗再麻煩人,自己上網訂就得啦。


好啦,言歸正傳,講返個做法先。


粉同水嘅比例,按朋友講法,應該係1:8。


不過我覺得依個同粉嘅質量有好大關係,朋友俾我依個豌豆粉,係自己屋企整嘅,比較純正啲,無摻雜任何雜物,咁凝固性就較強,如果係出邊買嘅豌豆粉,如果有添加其它嘢的話,我諗個比例可能要相應改小小,依個無得一概而論,只能係大概講下個做法,第時大家自己整嘅時候,要視乎情況自己調整。


做法:


1、準備一杯嘅豌豆粉。



2、用返同一個杯,裝一杯水,將粉開稀



 


豌豆粉同生粉嘅感覺好相似,唔知用粟粉加少少澄粉,可唔可以都做到涼粉咁嘅效果咧?得閒我要嘗試下,如果可以,咁就唔洗咁麻煩一定要搵到豌豆粉


(不過講返豌豆粉,佢有別於平時我啲食嘅生粉嘅係味道,佢有一股講唔出嘅清幽香味,我諗依個係用普通生粉絕對做唔到嘅味道,所以如果想食到最美味嘅麻辣涼粉,都係要尊重原始食譜,用返豌豆粉較適宜)



朋友講過,粉同水嘅比例係1:8


不過我試過我自己嘅容器,最多可以裝到6杯水,所以我自己改變佐比例,粉同水,用佐1:6嘅比例,最多会係硬凈啲。


咁開粉嘅時候用佐一杯水,所以,水凈返嘅用量,應該係五杯水。


3、搵一個煲,用返同一個杯,倒五杯水入去煮滾。



4、水滾後,將步驟2開好嘅粉漿,慢慢倒入滾水度,然後同時用一個敢麵杖,慢慢同一個方向攪拌。


(用敢麵杖去攪拌,係因為佢比較粗身同直身,咁攪拌嘅時候,就較好用力同埋唔會因為有一個曲折度而產生過多嘅氣泡,就咁一直同一方向攪拌,攪到自己感覺到好結,水變得好厚重嘅時候,就可以熄火)



 


5、搵一個容器,將上個步驟煮好嘅水倒入去,攤涼之後,擺入雪櫃雪凍佢。



二個小時之後,已經凝固得好好啦。。。。


只要將容器反扣,就可以好輕易地將涼粉倒出嚟啦。。。。


依個時候,涼粉就叫完成啦~~~


真係好靚,凝脂白玉般迷人~~~


鐘意點食都得啦。。。甜食又得咸食又得,切片又得切粒又得~~~



我就將佢切成條狀,配埋麻辣醬涼拌~~~


一杯豌豆粉咋,已經可以煮成咁大大一舊,我一次都只不過用佐三份一,已經可以做到大大一碟啦~~~



個麻辣醬汁,我用佐「生蒜蓉、黑醋、老干媽豆豉醬、麻辣醬、砂糖、麻油」撈成



 


然後舂碎少少花生碎加埋,有一個香脆嘅口感。。。。


(係廚房最好玩係隨手有乜就用乜,一成不變的結果只會更加增加煮食嘅負擔,我隨手要個厚底杯,就咁舂幾下花生,乾手凈腳,幾方便~~~)


再切埋少少青瓜絲,係要佢嘅清香~~~



 


全部材料撈埋,就係夏季食起上嚟最清新涼爽嘅「麻辣涼粉」啦。。。



 


一啲肉都無,油又少,愛嚟代替正餐,食得開心,食得飽肚,減肥,話咁易啦。。。。


1 則留言: