小菲菲俠自煮樂

27 11月, 2009

大人細佬都鐘意---薑汁香煎肉片

強哥尋晚多嘢做,無返嚟食飯,晚飯自己一個人搞掂。


本嚟想碌個面算數,不過屋企有一舊豬扒,已經擺佐一日,想處理佐佢,唔好擺咁耐。


細個時唔鐘意食菜,凈係鐘意食肉,如果無乜餸,我就會扁起個嘴唔肯食飯,細個時太瘦,阿媽一直想盡辦法想我食多哋飯,咁遇著我唔肯食飯嘅時候,阿媽就會煎一碟細細仔嘅薑汁肉片俾我,多啲啲嘅肉汁愛嚟撈飯,咁阿媽就唔駛理我,我自己會搞掂一碗飯㗎啦。


尋晚自己一個人嘅晚餐,又整返依一味薑汁肉片俾自己。


做法:


先將薑磨成蓉,量嘅多寡隨肉片而定。



然后落「生抽、老抽、黑糖、酒、生粉」


撈勻成醃汁。



 


係街市買佐舊豬扒肉,本嚟係想煎香茅豬扒,不過老公唔返嚟食飯,咁就全部切薄片。



 


將切好嘅豬扒醃二十分鐘左右。



 


因為我得閒,就一塊塊擺入鑊煎一煎定形,因為肉片好薄,基本上兩邊煎成金黃色就已經熟佐。


煎好一塊擺入碟,再落一塊生嘅落去繼續煎~~



 


煎好肉片嘅鑊好多肉汁,唔好嘥佐佢,洗佐幾片椰菜,掉入去炒幾下,落少少幼鹽調味,搞掂~~~



 


肉片自己食一半,留返另一半第二日再加青椒落去炒埋,又可以一碟餸啦。


 



 


蒸埋一細碟仔飯,有肉有菜,一個人嘅晚餐都可以好豐富。。。



我鐘意香口啲,就咁香煎,如果鐘意有肉汁撈下飯,可以落少少水去煮個肉片,我覺得依款肉片好適合帶飯,煮多少少肉汁,第二日翻叮都依然好好味㗎~~~


沒有留言:

張貼留言