小菲菲俠自煮樂

25 11月, 2009

美味鹽燒龍利魚潑(食譜)

在一個經常去睇嘅BLOG度睇到網友經常會用到一種叫「魚潑」嘅食材,睇落個樣好似好滑好好味咁,不過自己就一直都搵唔到。


直至前日去佳寶買菇菇時,突然發現有包裝好一包包嘅雪得實一實嘅魚潑,個名叫「龍利魚喉」~~


售價極之廉價,我買佐依包十幾隻嘅,都只不過係七蚊雞一包。


即刻買佐包返嚟試下。擺係雪櫃下層一日慢慢解凍。


尋日就拎出嚟煮了。


我自己就覺得,就咁睇外形,勁似一對「天使的翅膀」


解佐雪嘅佢啲,有好大一陳「爛佈」咁嘅味道,勁怪。。。。。


心大心細,整唔整好咧。。。。


不過如果唔整就咁掉佐佢,好浪費喎。。。。


本嚟係諗住用薑蔥豉油蒸佢,不過睇到個底有好多黃色嘅肥膏狀物體,我驚太肥,而且個味似乎怪怪哋,咁臨時,我就轉佐另一種處理方式。


 


做法:1,解佐凍嘅魚潑衝洗乾淨之後,落一大湯匙嘅日本味鹽(即係背景後邊果隻,如果無,就咁用鹽同胡椒粉,黑椒粉撈埋都得),撈勻味道,醃佢五個鐘左右。


除佐味鹽,其它乜材料都唔駛落。



2,然後焗爐預熱220度火之後,用220火,焗佐二十五分鐘左右。



 


時間上視焗爐嘅火力去自己控制,因為我個爐仔好細瓦數,焗得係慢啲,如果係大焗爐,火勁啲,咁就要縮短焗嘅時間。


依個就要自己判斷了。


無焗爐嘅話,就咁用鑊煎都OK㗎,不過無需落太多油,因為個魚潑會自己走好多油出嚟。



 


睇下,焗好之後,個亦脆卜卜㗎,可以就咁咬落去食,好香口添~~


未焗之前擔心嘅爛佈味,焗好之後完全無佐,變得好香好香。。。


因為我凈係焗一面,所以個面係脆卜卜,但係個底就保持好多汁好滑,加埋味鹽嘅香味唔算太濃,唔會搶去太多風頭,總好好咁帶得出魚嘅味道。


我從焗爐攞出嚟嘅時候,老公係度問我「咦,咩嚟㗎,咁似金魚仔嘅」


「金魚~·!#!%,唔係,係天使的翅膀」


趁熱脆卜卜即刻攞一隻嚟食「嘩,老婆,好香好滑喎,你落佐咩料咁特別嘅個味,好好味啊」


「嘩,老婆,個亦食得㗎,好脆啊,好正」



 


凈返一個細隻脆肉瓜,加埋一條甘筍,炒埋佢。


料頭方面我用佐一條臘腸切粒粒增加甘香味,另外切佐蒜頭同乾蔥粒。



 


依排乾蔥好平,係街市買佐一包返嚟,加到餸入邊,香好多㗎,一包都不過係2.5蚊。


咦,突然諗到「乾蔥焗雞」依味餸添~~~



 


炒埋都叫有碟菜食下~~



 


加埋打邊爐凈返嘅一舊仔蘿蔔,滾佐一個蘿蔔瘦肉湯,搞掂~~



 


結束之前,再睇下個「鹽燒魚潑」


我就覺得似一對亦啦。。。。。


識得自己出好多油嘅亦添~~~


老公話,依碟嘢如果係日本餐廳食,唔話你知,可以扮下貴嘢添~~~


切,成本都不過係七蚊雞咋~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言