小菲菲俠自煮樂

19 11月, 2009

15蚊煮餐飯--有肉有老火湯

先睇下啖湯先。。。


黃豆豬手湯。


快速煲煲佐成個鐘,好融㗎啦。。。



 


餸係「甜酸辣豬手」


齋聽個名都知惹味咧。。。。


再睇埋張相,係咪總吸引咧~~~



 


睇下,果一餸一湯,最主要材料就係依盒「特價豬手」啦。


唔知係咪少人食豬手咧,次次去TASTE都可以撞到佢做特價啵。


一盒都幾大份㗎,有一隻開佐四邊嘅豬手仔,所以要叫阿姐再幫斬成粒粒,不過最唔好就係無得幫處理豬毛。


等我返屋企用個眉夾嚟清佐好耐先至清乾淨。我好有耐性㗎,清得好徹底。。。。


 



 


其實一份咁嘅豬手已經足夠。


灼熟之後清理乾淨啲毛,提早三個鐘浸發佐嘅黃豆,雪櫃有甘筍,就落埋一條,切幾塊薑。


煲個湯,就咁多材料咋。。。


所有材料掉落快速煲,由得佢煲,我就煲佐八個字左右。。。



 


睇下啖湯,好濃嘅骨膠原啊。。。。


皮膚靚靚,心情靚靚。。。



 


好啦,話明15蚊煮餐飯,別嘅材料就再無啦,所以要煮個餸,就要係煲完湯嘅湯渣落手啦。


我煲湯嘅時間唔算太長,八個字左右,所以個豬手都總可以見到嘢。。。


將豬手撈起,黃豆撈起一部份。


準備調味料「蒜頭切粒,干辣椒絲,豉油糖醋水」


 



 


做法:1,先用少少油爆香蒜頭,然後倒入辣椒絲略炒。


2,倒入豬手,倒入豉油糖醋水,加少少水燜。



 


3,燜至收汁之前,倒入一大扎嘅荽莤撈勻,轉入瓦煲仔。



 


食之前開火焗一焗佢,正到閉。。。。


加荽莤同唔加,個味係爭好遠㗎,加佐荽莤,可以好大程度咁中和佐豬手嘅肥膩感,倍添一種獨特嘅清香,甜酸之餘,食落完全唔會覺得流。


個豬手煲湯嘅過程已經變得好腍,加埋醬汁再燜一燜,又腍又入味,係一煲勁惹味嘅餸菜嚟嘅~~



 


晏畫無嘢做,我就先整定佐依兩煲啦,夜晚食飯之前只需要上火加返熱,等佢更入味之餘,食到尾,都係熱辣辣㗎~~~



 


唔計其它配料,主要材料,就係15蚊啦。。。。


一個老火湯,一個豬手煲,搞掂~~


 


沒有留言:

張貼留言