小菲菲俠自煮樂

17 11月, 2009

暖笠笠食煲仔--排骨芥菜煲、蘿蔔肉丸胡椒湯

尋日到佐黃昏時間真係開始凍到不得了。


咁凍嘅天氣,當然係用煲仔來載住啲食物最好,食到尾嘅餸都依然能夠保有餘溫。


阿媽鄉下係潮洲,所以我都算係半個潮洲人來㗎,潮洲話聽就識聽,講就麻麻。。。。


尋日整佐一煲潮洲家常菜,暖笠笠,香噴噴嘅「芥菜排骨煲」



 


做法:


1,肋排或腩排隨意,用「胡椒粉、生粉、雞粉、糖、油、豉油」


醃半個鐘或以上入味。



 


胡椒粉我落重手少少,因為我好鐘意排骨有胡椒嘅味道。


落少少豉油係等佢有少少豉香味同色水靚D。



 


2,然後排骨落鑊,放少少油,煎炸至表皮變金黃色。



 


買佐一蚊雞蔥,蔥頭好大個,所以我就切佐出嚟,依類蔥曬乾身之後就係平日我整鹵肉飯最愛落嘅「乾蔥」。


隻不過依個係新鮮嘅,不過炒香佐一樣好香口㗎。



 


芥菜我就用佐依類大葉嘅芥菜,甘甘啲得嚟,好甜㗎。。。。


每年到佐依個時候,阿媽就會買好多依款芥菜返嚟開始整咸酸菜啦。


我用佐兩大條依隻芥菜,切成大塊,已經有一盤仔啦。


最好就切大塊,因為做煲仔要燜稍長時間,大塊食起上嚟都總有見菜。


香料方面我就用佐「蔥頭切粒粒、蒜蓉、薑蓉」


用頭先煎完排骨嘅油,倒多餘嘅油出嚟,凈返少少油,用嚟炒芥菜。


 


3,先爆香料頭,然後倒入切成大塊嘅芥菜入去,炒軟身之後,落鹽,少少豉油,炒到個味均勻。



 


4,然後將炒好嘅芥菜裝入煲底,面上再舖埋排骨,開火燜煮十五分鐘左右,即可。


芥菜唔使再加水㗎啦,因為菜一加熱會自己出水,不過如果鐘意飲有少少湯汁,可以加少少水。


 


一煲香噴噴,暖笠笠嘅芥菜排骨煲,就搞掂啦,係未好易咧。。。


真係好好味㗎。。。。


底下嘅芥菜,我覺得總好味過排骨添`~



 


冬天嘅蘿蔔總是特別嘅清甜多汁,又特別平,尋日買佐一條蘿蔔,都係二個半銀紙咋。


簡單地愛嚟滾個蘿蔔湯。


因為係要整肉丸加落啖湯,咁肉丸係圓嘅,至於蘿蔔,我就將佢用一個專係整依類形狀嘅「嘢」去將蘿蔔挑成一個個「半圓」


我無力真係整到一個全圓,索性就整到半圓啦。。。



 


滾蘿蔔湯嘅做法:


1,煲里注入雞湯(我湯雞凈返一半,咁就摻佐少少清水,無雞湯其實就咁用清水都無問題),加幾片薑入去,倒入蘿蔔,煮滾。



 


2,免治豬肉用「胡椒粉、生粉、麻油、薑蓉、豉油」攪至起膠,待水滾之後,用整蘿蔔嘅果個「嘢」整成一個個肉丸,倒入湯度,等肉丸浮起,就熟佐啦,然後準備一個生粉開佐嘅芡水,倒入去,等啖湯飲落會滑好多㗎。。。


熄火之後,落少少鹽調味,落胡椒粉。。。。



 


睇下,好靚好清爽嘅一煲湯水就整好了。


加佐胡椒粉嘅蘿蔔湯,飲落真係暖到個胃好舒服。。。。


試下啦。。。



 


一湯一菜煲,暖笠笠嘅一餐,搞掂~~~



 


專登睇佐時間,由炸排骨到湯滾好,都唔使一個鐘就開得飯,算係好快手嘅一餐。。。。


好適合總要返工嘅朋友去煮哩一餐~~(排骨可以提早一日醃定都無問題㗎,咁收工返嚟就炸佢,或者索性可以提早炸好都得㗎)


沒有留言:

張貼留言