小菲菲俠自煮樂

21 3月, 2009

住家菜---靈芝人參雞湯、檸檬鴨、蒜蓉紅莧菜

細個時阿媽成日逼飲靈芝湯,可惜小朋友有幾個識得欣賞果種苦盡甘來既至高享受。。。。


不過靈芝對容顏怕是真係多少有D作用,因為多年黎阿媽一直KEEP住會用靈芝或者參衝滾水飲,咁多年落黎,阿媽真係無乜老人斑,以七十幾歲既人黎講,白頭發亦都無乜幾條,睇落似六十左右既人多D,真係唔知同佢既生活習慣有無關係咧。。。


靈芝阿媽都會選用野生較細枝果D,而我就直接同藥房買大大隻果D,叫店員代為切片,無乜講究。


相較之下,我既生活實在粗糙得多。


依日被阿媽「我」得多,煲一煲靈芝湯黎飲啦。


其實到依家幾十歲人羅,都係無乜點食得苦,少少苦味已經叫苦不迭。。。


材料:靈芝三至四片,花旗參三條,薑一舊,桂圓肉幾粒,蜜棗二粒,紅棗杞子適量。



加埋一個雞殼。。。。



睇下,D靈芝煲好之后,一睇就會覺得係好「藥材」既感覺,未試我已經可想而知有幾咁難飲啦。。。。


不過,聞落個味真係好鬼香。。。。



 


個個都會以為靈芝咁苦實係好涼既藥性黎,其實靈芝個藥性係好溫和架,任何人食用都無乜問題,而參無以為就一定係燥熱架,當中花旗參,係寒架,最適合我屋企D熱底既人用,所以煲依煲湯,我會落D薑同桂圓去中和返成煲湯,咁樣煲出黎唔燥唔寒,其實有乜野特殊作用,真係天曉得啦。。。


不過,真係好苦啊。。。。。



--------------------------------------------------------------------


我整既檸檬鴨,絕對唔係大排檔食到果D用黃檸整出黎既芡汁就叫做檸檬鴨。


我用既係咸檸。。。


咸檸既味較之普通檸檬味道更為濃郁,同較為濃味既鴨肉搭配,只會互相輝映,絕不牴觸。


食起上黎,另有獨特風味。



材料:


鴨亦一盒,蒜幾粒,薑一舊拍碎。



作法:


1,蒜同薑落鑊爆香,倒入鴨亦炒干身


2,加生、老抽,糖調味。


3,加水燜。


4,將咸檸檬剁碎,鴨肉收汁之前倒落去兜勻鴨身即可。


(因為咸檸皮久煮會苦,所以一定唔可以太早落,不過佢既味好濃好重,就算最后落,一樣可以好完美既融合入鴨肉內,帶有少少既咸酸味,獨有的清香,完全瓦解鴨肉本身既騷味,同鴨肉產生完美效應)


 



如果未試過,絕對有必要嘗試整一次。。。。


至此對鴨肉會有全新睇法。。。。



不過強哥唔多識得食無乜肉既亦,下次買半邊啖啖肉既鴨肉返黎照版再泡制一次~~~



再炒多一個莧菜,搞掂。。。



 


全家福。。。。


 



 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言