小菲菲俠自煮樂

14 3月, 2009

事不過三之---屋企自製爆谷三步曲

好鐘意食戲院既爆谷,次次去睇戲必定要買一大包,只不過價格真係令人幾肉痛。
係網上睇過人O地可以係屋企自己整爆谷,咁人地可以做到,相信我都唔會例外。

早輪係裕記買佐包粟米,係專for整爆谷架,見佢平平地,咁就買佐一包仔返黎試玩下。

今日見實在無聊,開工試玩。


part 1  之光波爐失敗篇  



咁光波爐我真係用得幾多下既,咁第一次試玩,就用光波爐啦。
因為完全無概念要點整,咁就憑想像試下。


1,先落少少牛油同埋二塊朱古力。
2,開猛火加熱,再落粟米粒同埋練奶(甜D好食D)
3,開火焗。。。。

焗佐十幾分鐘D粟米都係無反應,反而D朱古力就農晒。。。

試驗第一次,失敗!



part  2 之中式炒菜鑊失敗篇



因為用焗爐整爆唔開粟米,我分析係可能熱力唔夠,同埋加熱慢,所以導致佐失敗。
咁就試下用炒菜鑊,火力升溫得更加迅速,應該掂既。
即刻試第二次(個光波爐都未清潔架)

1,落牛油將油加熱
2,落朱古力同奶調甜味
3,落粟米粒,加大火,COM埋蓋。
4,哈,D粟米爆開少少啦。。。。

但係,D朱古力糖又係農晒,D粟米爆得勁少,第二次中式炒鑊嘗試,又失敗!


 



D失敗成果,成袋咁多。。。。



part 3之煲仔成功篇





一日可以承受既失敗有幾多?我既答案係「無數次」---覺得自己好英啊。。。。

雖然連續失敗二次,但係唔代表我可以就此罷手。

反正屋企煲煲多,試完一個再一個。

咁用佐二個爐未洗,唯有用依個平日煮面仔既細煲仔黎整啦。


我係一個幾咁硬頸既人由此可見啦。。。


再一次分析早二次失敗既原因。
咁除佐溫度,我似乎唔應該太高溫令到D朱古力農晒,同埋可能唔使太早落D朱古力糖。
所以第三次我採取另一種方式去製作。

1,依次我落佐花生油(因為沒晒信心,費事再落牛油難洗凈個煲,落炒餸既油好啦)

加到油出煙,燒熱個煲。



2,然后即刻熄到最細火(重點啊,一定要熄細火),落粟米,然后用手壓住個蓋。

果然,唔使一分鐘,D粟米啪啪聲。。炸開佐花啊。。。同埋好靚好乾淨,爆得好開心。。。。

一D都無農啊。。。。

一分鐘咋。。。。。



3,聽到無晒啪啪聲,就可以開蓋,趁熱落朱古力同埋練奶調味。。。。。。



哇哇哇。。。。

超級成功!!!



以后總使出街買爆谷咁搵笨既。。。。。

以后係屋企睇戲果陣,一樣可以享受到熱辣辣既爆谷啦。。。

總係朱古力味添。。。。。



因為係臨時想整爆谷,又好鐘意朱古力味,咁屋企凈得依隻食開既朱古力,其實真係好唔捨得用佢黎試驗,好貴好心痛啊。。。

不過最后證明,用依隻朱古力整出黎D爆谷,真係好好味架。。。。

下次再買過D平朱古力黎試整,睇下個味差距大唔大,或者朱古力醬應該都得架。。。

又或者下次再試過花生醬味?果占味?。。。。。



 


聽日係周末啦,希望我整爆谷既心得可以幫到各位增加多一項休閒既節目啦。。。。

同埋依個係一個好好既親子活動添,聽日就去買黎試下啦。。。。

祝各位周末愉快!!


沒有留言:

張貼留言