小菲菲俠自煮樂

08 3月, 2009

為心愛男人整的清粥小菜---泥猛粥、菜脯蛋

愛是什麼?幸福是什麼模樣?有人窮其一生,追求的都是同一問題,並且不果。


我想這當中沒有一個類似1+1=2的的標準答案。


只有真正遇上了,感受過,答案自然破繭而出。


因際遇,因對像的不同,答案當然的千姿百態。


於我,是他對我知性的百般容忍,是他對我理性的千依百順,是他對我感性的萬般欣賞。


閒賦家中,百無聊賴之時,胡思亂想的機會多,今日覺得廚房該加多幾個層板,於是隔天強哥馬上買來角架與層板,明天覺得沙發實在礙眼,后天強哥就直接送到別人家,又突然一日,覺得書房的梳發根本應該擺大廳,買來沒幾耐的餐台實在討厭,強哥聽后一句說話都無,只提筆係張紙仔上不停地畫花花。


原來不是畫花,而係在畫新的傢俬草圖,馬上畫佐幾個方案,左思右想應該點樣最合我心意,最后俾我過目確實最終方案,選材料,訂顏色,落訂單,一氣呵成。


一個永遠都能沉默地為你解決問題的男人,叫我如何不愛他。


 


這一日,煲粥給他。


最愛的泥猛粥。


 


首先煲好粥底,我煲粥的方法:


1,先用快速煲壓五分鐘


2,然后開蓋猛火煲二十分鐘。


靚靚粥底好簡單。


俚日煲泥猛粥,泥猛係一种帶有奇異淡淡果皮味的海魚,最不宜與薑搭配,最適宜與陳皮配搭。


因此煲既粥底,只需簡單的落幾塊仔浸好刮佐白膜的果皮同煲即可。


下圖係壓佐五分鐘之后,已基本開佐花的米粥。



幾條已清潔好既泥猛。



然后放落已煲好既粥底度,落少少鹽較味。



食過奶奶係漁排煲既泥猛粥,先煲好一煲的粥底,然后新鮮打撈上來的泥猛,現殺佐即刻擺入粥度,新鮮程度百分百,咁樣一煲粥,鮮美得連舌頭都幾乎吞下。


 而今晚整的泥猛粥,據食佐三大碗的果個男人講,同樣鮮美無敵。。。。。


絕對俾晒感情分係其中。。。。



菜脯係潮州人既叫法,其實即係蘿蔔干,切好粒粒既菜脯,落蠔油同糖炒香味道。



因為菜脯已有足夠味道,所以最后只需將打好既蛋液倒入鑊里,煎香成形。




自細就覺得,菜脯煎蛋愛黎送粥,真正一流。。。。



奶奶係水上人出身,所以對海產類食物非常有要求,好似魚膠咁,從來都係自己買來膠魚自己打,絕對唔會買街度打好既魚肉,因為果D同自己打既魚膠,係根本二回事。。。。


早一日奶奶整佐D煎讓三寶,係用自己打既魚膠,新鮮彈牙,出邊無得食架,我自己鐘意味道重少少,所以再用豆豉蒜蓉爆香個鑊,然后落少少蠔油少少水,再燜過煎讓三寶,送粥送飯,都無得頂~~~



好簡單地清粥小菜,足矣~~~



沒有留言:

張貼留言