小菲菲俠自煮樂

11 3月, 2009

創意住家餸---薯仔披薩、無錫排骨

菜係一個晚餐必不可少的配搭,少佐碟菜既晚餐,真係會感覺若有所失,是日晚餐既青菜,係油麥菜。


凌亂的切邊代表係用手折斷既菜梗,通常可以用手整得斷既菜我都唔會用刀切,因為一經刀切過既菜,食起上黎必定會有少少刀既鋼鐵味,不如全手工操作既天然味道來得清純。。。。


一碟清爽既蒜蓉炒油麥菜。。。



 


以前用平底鑊煎過孜然薯仔餅,做法大概係刨佐絲既薯仔再成餅咁擺落平底鑊度煎成形,然后再洒孜然辣椒粉調味。


依日屋企凈有一個中等大細既薯仔,切絲炒似乎又少佐D,所以靈機一動,整個唔使面粉既PIZZA,用個薯仔充當餅底製作。


做法:


1,先用刨將薯仔泡絲,用刨仔會刨得再幼D。


2,然后係刨好既薯仔絲里邊加入「牛油一細舊仔,忌廉二湯匙,黑椒同鹽適量」,將調味同薯仔絲撈勻。


(刨好既薯仔絲千祀唔好過水,因為薯仔本身含有豐富既澱粉質,如果過水就會將薯仔本身既澱粉質全部洗晒,咁就好大程度影響佐煎或者焗好既薯仔餅既凝固效果。)


3,將撈好味既薯仔絲舖入耐熱容器之后,上焗爐,二百度火焗二十分鐘度。


 


係度我想講下自己對於光波爐既睇法,光波爐基本既工作原理係靠頂頭個蓋既發熱管去進行加熱,同傳統焗爐既工作原理係根本相同,區別只在於光波爐既外形同傳統焗爐有好大既唔同,佢係透明既玻璃兜,完全係一個玻璃碗既狀態,靠既主要係頂頭個蓋去做野,咁清洗就比較方便,但缺點係佢凈係得個上火,所以焗制食物既時候,就好需要俾心機去控制個火候。


我用光波爐既頻率似乎幾高好,咁無計架,因為買佐唔用好晒架,煮唔同既食物都需要配合唔同既工具去做,我只不過係當光波爐係一個焗爐咁樣去用,無係話佢特別好用,而係因為我凈係得個光波爐,而無微波爐同傳統焗爐咁解,所以使用的頻率相對會較高咁羅。


如果依個爐仔壞佐,我會轉買過一個傳統箱仔既焗爐,咁樣有上下火控制既焗爐,煮起食上黎,真係方便好多。。。。


 



4,二十分鐘之后個薯仔餅底已經焗得好靚


5,好似整披薩咁,擦一層茄醬係個面度。


6,用MOZZARELLA芝士,先至會有拉絲效果


7,芝士先切佐部份做粒粒舖係蕃茄醬之上,然后再將腸仔切薄片,舖係芝士上邊,最后再舖多層芝士係最上邊就搞掂。


然后再上焗爐焗至表面變金黃色。。。。



因為都係試住咁整,出黎既效果都好好,好適合下午茶時間享用,薯仔餅底因為有牛油黑椒等調味,焗好之后無論口感或者味道都好正,比較失敗之處我覺得係果層蕃茄醬,因為味道太濃洌,起唔到承上啟下作用之餘,總有少少搶佐薯仔同腸仔既味道,所以下次我會諗過轉過第二种醬汁去配合餅底同腸仔,或者奇妙醬會好D?


無論點都好,想像同創意之后將之變成現實,總是令人快樂的~~~



 



 


另外上次得BLOG友提醒,整無錫排骨。


係深圳一間所謂正宗蘇菜菜系既酒樓食過一味無錫排骨,一食之下大為驚愕,原來個味同我阿娘平日整開果D糖醋排骨竟有九成相似。。。


依日諗起糖醋排骨,咁就用佐阿娘既做法去整自家味道即所謂無錫排骨啦。。。


買黎一字排,先用少少鹽同糖,同埋一個蛋清醃入味。


1,然后醃佐味既排骨落多少少油,大火,炸到表面金黃。


2,原鑊,留少少油,落紅糖,生抽老抽,加水燜。


3,燜到中段時間,落醋,我用既係陳醋,平日阿媽煮開係用白醋,不過我係酒樓食過,個味係用既陣醋,咁我又跟住用陳醋羅,陳醋既味真係會香過白醋,煮出黎成碟野,似足酒樓果D。。。。



因為加佐糖同老抽,收佐汁既排骨,色水真係好靚。。。。



而且味道酸酸甜甜,又香噴噴,排骨本身已經燜得好酥軟入味,愛黎送飯下酒,一流~~~



普通人家既晚餐,一樣可以好精彩~~~



沒有留言:

張貼留言