小菲菲俠自煮樂

19 3月, 2009

又到整桑果醬既季節

早幾日行經油麻地果欄果頭,見到個婆婆係度售賣一盒盒既桑葚,唔係粒粒新鮮,不過勝在價格夠平,平到你都唔信,幾平?三蚊二盒,平唔平?


真係平到如果唔幫襯兩盒我都唔會開心既地步。


買佐兩盒返黎,將唔靚果D取走,剩低果D用鹽水浸一浸,清潔下。


因為唔係太新鮮,所以我買果陣都唔係諗住當生果食,而係準備返屋企,整桑果醬。


平日係超市買樽味道稍好既果占都要三十蚊以上,其實整果占真係好簡單既一件事,只要有足夠既材料,自己係屋企都可以整到無防腐劑既全天然果占架。


桑果係味道與顏色都好靚既一种生果,愛黎整果占真系一流。


清潔佐之后既桑果,真係好靚。。。。。



好啦,廢話少講,講下我整桑果醬既材料先:


「桑果一碗,蜜糖一碗仔,檸檬半個,冰糖一舊」


 



另外為佐隻果占個口感更加具有質感,我加多一匙既「蘿蔔陳」既嗜喱粉,黑加倫子味。



做法:


1,凈煲落桑果,完全唔使落水,因為桑果本身含有豐富水份,一遇熱就出佐好多水,熱佐既桑果用個匙梗就好容易就可以將佢地壓碎,同時落一舊仔冰糖落去一起煮。(落冰糖係需要個甜度,落蜜糖係要個甜度之餘,帶有一种蜜糖天然既清香,不過蜜糖不宜過早落,因為過高既溫度會將蜜糖本身含有既天然成份破壞)


2,煮大半個鐘桑果同冰糖之后,桑果既味道全部出晒黎,然后將準備好既嗜喱粉開好水,倒入桑果汁里邊攪拌均勻,熄火。


3,待溫度有少少降低之后,榨半個檸檬汁入去,再撈個蜜糖落去,依個時候就可以自己調較個味道,鐘意甜D就落多D蜜糖,鐘意酸D就落多D檸檬汁。



 


咁樣,一碗仔新鮮熱辣無防腐劑既香噴噴既桑果占就搞掂拉。。。。


早餐愛黎擦方包,一流~~~


或者將桑果醬同鮮奶溝埋飲,酸酸香香既桑果奶,總正~~


 



咁其實桑果醬既用途唔單止溝奶或者擦方包咁單調既,愛黎整點心,一樣咁掂。


用佐少少面粉,發佐一大盆面團。



都係天時稍熱既時候整包最好,半個鐘都唔使,個面團就發酵完成。。。


睇下個發酵程度。。。


幾靚。。。


不過發酵粉都好重要架,我係早一日先至新鮮係餃子舖買佐一包仔返黎,舊年凈低果D已經失效扔佐羅。。。。


 



取大半舊面團,搓成一個圓薄片(可惜我搓得太薄,食起上黎口感無咁厚,下次再整,個圓面皮會搓厚D。


1,係搓成圓形既面皮上擦上一層花生醬


2,再擦一層桑果醬


3,卷卷卷起黎,兩端捏實封口。



然后上煲蒸熟即可。。。


因為凈係整少少做早餐,所以D面團只夠整一個桑果卷,加埋三個豆沙包。


哈哈。。。睇落似唔似一個笑住口既公公啊。。。。



切開個桑果卷睇下。。。


鬆鬆軟軟既面皮,加埋香香甜甜又有少少酸咪咪既桑果醬同埋香噴噴既花生醬,超好味。。。


 



豆沙包更是我既最愛。。。。



所有豆沙既食物我都好鐘意啊。。。。


豆沙包尤其鐘意。。。。


鬆軟既面皮配以香噴噴軟糯糯既豆沙,正啊~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言