小菲菲俠自煮樂

17 3月, 2009

一碗牛腩面

早輪惠康牛肋條特價,我依D精明既師奶仔當然唔拾輸,即刻入佐幾包返黎慢慢嚼。。。


早排天氣凍一凍,我依個做大嫂0既,即刻拎出大嫂風範,俾電話幾個細佬「阿嫂整佐蘿蔔牛腩煲啊,聽日返屋企食飯啦」


強哥四兄弟,個個一識得女朋友就即刻搬佐出去,平日老爺都係漁排,係周三跑馬仔先至會落返黎奶奶度,咁通常奶奶都係得一個人係屋企,咁始終年后仔女,都希望有多D私人空間,所以奶奶都唔會要求我D成日返去,但係做得人地媳婦既,多少都要識得大體,時不時都要扯埋老公返去探奶奶,因為我同奶奶感情都好好,所以幾兄弟之中,係我同強哥返得最密,但係老人家,始終個個仔女都係佢既心肝寶貝,所以時不時,我依個做大嫂既,就要出聲出計仔,叫得幾個叔仔帶埋老婆齊齊返去奶奶度聚一聚,等老人家開心下。


無好話依D叫虛偽,我始終相信一個人對長輩如何,它日亦都會收穫返下一輩對自己相同既態度,所以今日種下如何既因,它日定必會收成如何既果。


依日整佐一煲幾兄弟至愛既蘿蔔牛腩煲。


整牛腩,我就絕對唔會用快速煲整啦,最靚係用瓦煲慢慢分幾次燜煮個口感最腍最好味。


我依次就係用佐個舊既鹵水,咁第一次個鹵水點較咧,如下所示


 


材料:冰糖三小粒,姜一塊切片,八角二粒,桂皮二小片,陳皮一塊,五香粉一小勺,鹽一勺,花雕酒一小碗,醬油二碗,水五碗。
煲法:提前一晚,將所有材料扔一塊煲一個鐘左右,放置不理,第二天中午再開火半個小時,晚上加了一個蘿蔔進去,再開火煮了十多分鐘~~牛腩就已經完全酥軟入味啦~~~


如果有時間,可以分三日燜,總正~~


(分段式燜煮法,我謂之)



睇下我個千年鹵水,膠成一舊。。。哈哈哈。。


其實只不過係用佐幾次,但係個味已經好好味。。。


同埋燜牛腩我都會再買埋斤幾既牛孖根放落去一起燜,點解?因為牛孖根本身係無味,但係佢含有豐富既膠質,同牛腩一起燜,會令到成煲牛腩更加香濃軟滑,我阿娘係牛腩痴,下次又整多一次叫阿娘過黎食,我自細未見過佢出街食粉面,有食過牛腩以外既野,幾有恆心啊。。。。



因為煲牛腩係第二日先至拎去奶奶度大家食既,所以當晚我都要佐少少腩汁黎整腩面做晚餐。


個湯底就要一匙味噌醬,一大扎中芹碎,一大湯匙腩汁,少少花椒,然后倒D滾油落去淋香個花椒粉,再衝滾水落去,就成為一個好靚好美味既腩汁湯底啦。。。


其實用中芹,比平日用蔥或者韭黃,更添多一份幽幽既清香,加埋少少花椒粉既惹味,配搭上腩汁既美味,味噌既咸香,依個湯底,正。。。。



燜牛腩阿娘自細都係開佐火,滾半個鐘左右就熄火由得佢自己焗,過得幾個鐘之后又再開火再滾半個鐘又熄火浸過夜,第二日食之前再開多次火滾多半個鐘就已經係好腍了,但果一日,我凈係開過二次火,加加埋埋燜佐一個鐘,但係估唔到,已經好腍啦。。。。


整牛腩面,凈係要個腩汁,另外整返熱一盒咖喱魚蛋送面,留多D牛腩第二日俾幾個細佬食多D啦。。。。



一個食面,一個食米。。。。


食到我同強哥捧住個肚啊。。。。



浸佐一晚既牛腩,可以加蘿蔔入去燜啦。


先留定一碗仔鹵汁先,咁下次加D豉油八角果皮薑,再加D柱候醬,又燜多一次。。。。


碗鹵水,越黎越濃。。。。。



 


蘿蔔吸收佐腩汁,一流啊。。。。。



凈係腩汁撈飯,幾個細佬相信都可以扒多幾碗飯啦。。。


記得提早打定電話叫奶奶落多幾杯米添啊。。。。



 


第時我同強哥變成咁樣既公公婆婆,無晒牙既時候,我都會整返咁樣一味腍到無需牙力既牛腩俾佢食。。。。


等我地倆個慢慢用牙床,磨下磨下個味罷啦。。。。。



 


 


 


沒有留言:

張貼留言