小菲菲俠自煮樂

12 2月, 2009

食魚---白汁粟米魚塊、梅菜蒸魚

真係嚇死人,原來我咁多期餸菜無擺上度,係依度開依個BLOG純為多一個位幫我存D圖片,所以更新唔係非常快,大家得閒就上來望兩望啦,如果有更新,就睇下野,無更新,都無失望~~~


隨意最緊要~~~


 


補返個白汁粟米魚的食譜。


老爺俾佐二舊魚,一舊係腩,得幾條大骨,我三幾下就起晒D骨啦,咁就凈返啖啖肉啦~~



步驟:


1,先用胡椒粉,鹽,蛋白,撈勻醃入味。



2,滾上面粉,因為要趁熱脆卜卜先好食,所以我都係食之前先至落鑊炸佢。



 


3,基本上我都係用半煎炸的方式來整,炸到色澤金黃就可以



4,炸好魚塊之后,整芡汁。


芡汁我偷懶,買佐一舊舊果D制成品既白汁磚。咁個后果,真係如果想食到正野,一分錢一分貨,依D咁既白汁磚,香精味重過乜,應該入邊連奶都無滴啊~~


其餘配料,都可以好求期,我就用佐新鮮甜粟米,甘筍粒,同埋醃魚凈低一個蛋黃。



方便就真係好方便,用水煮熟D配料之后,落兩舊仔白汁磚就搞掂。



應該個磚入邊配好面粉,所以無幾下個芡汁就好結了。



其實就咁醃好味炸香既魚塊,凈食都好好味啦。。。。



將個搵笨白汁淋上個魚面度,咁依味餸就搞掂~~~


下次都係唔好偷懶,真係要俾心機自己整白汁。。。。



 


咁另一舊魚咧,就係咁啦。。。



 


因為懶得煲飯,蒸佐一碟飯,順便依味魚就用梅菜蒸埋~~


 



加埋前一晚飲凈既湯,係咁一餐啦。。。


無菜啵。。。



個好睇唔好食既魚~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言