小菲菲俠自煮樂

20 2月, 2009

香茅豬扒+醋意菠菜卷

買佐舊帶骨豬扒,原本打算整吉列豬扒,臨時轉軑,想食香茅豬扒。


通常屋企我都會買定幾枝新鮮香茅,用廚房紙包住香茅之后裝入膠袋,擺入雪櫃急凍住佢,用既時候先至取出切用,用幾多切幾多。急凍之后的香茅,可以保存住水份同埋味道起碼半年以上。


好似果日咁,想食香茅豬扒,話咁話,D材料就有齊。


雖然出邊有配好味道的香茅豬扒醃料,不過我都係鐘意自己隨心配搭做出自己獨有的味道,所以醃依味豬扒,我就用佐:


材料「干蔥頭、薑蓉、香茅蓉、芫莤籽粉,豉油,糖,生粉」


拍鬆佐豬扒之后,用醃料醃二個鐘或以上令佢入味。




 


然之后煎熟就得啦。。。


不過有無人可以話俾我知,點樣煎豬扒較好食咧?


係猛火快煎,定係細火慢慢煎?


我覺得我煎得太耐,好干身,下次我會試下用大火快煎,可能會保留住肉汁,口感上會好食D。



我整多一個薑蔥甜豉油汁伴食。


咁可以降低少少豬扒本身被我煎得太干身的失敗之處。都叫可以送得下碗飯咁羅。


不過整體而言,依味豬扒除佐個味OK,咁干爭爭既口感,都叫幾失敗。。。。


(突然想起,阿蘇係節目中成日鬧D人用「口感」二個字去表達自己對於食物的感覺,其實「口感」二個字嚴格來講,當一個人要去表達自己對於食物的感覺的時候,係作名詞咁用,如果名詞之前或之后跟有詳細的形容表述,我覺得無可非議,根本係阿蘇自身缺乏對於事物的想像力,因此一概否定別人對於「口感」一詞的使用,係非常貽笑大方的一件事)



 


除佐豬扒,另外整佐一味菠菜卷。


作法:


1,菠菜洗凈之后連根燙熟,咁作會比較方便后邊的製作。


2,菠菜好快熟,所以大約汆燙一分鐘左右即可,然后過冰水。


3,用保鮮膜,將菠菜分成兩綑包扎好,擺落雪櫃備用。


4,食之前,將菠菜分切成一段段。



跟住淋上一個由「生抽、白醋、味醂、麻油、檸檬」配搭成的醬汁



食之前淋少少炒香的花生碎,搞掂~!



 



 


 


沒有留言:

張貼留言