小菲菲俠自煮樂

12 2月, 2009

印尼椰汁九層糕

過年之前擺依個食譜上黎就好啦,咁大家可以整定過年俾D黎拜年既親朋戚友食。


係我唔好,我懶,直至過佐年先至上黎話俾各位街坊朋友知個做法。。。


先睇下,好靚咧~~~


初初試整果陣時,係整佐三層咋。。。


傳統黎講,應該有九層。。。。



材料:


1,木薯澱粉+面粉


對於材料比例的爭議極大.我們家而言,通常是七兩的木薯澱粉,三兩的面粉.而舅媽家通常是五兩的木薯澱粉,五兩的面粉.嘗試過幾次之後,以最佳的口感而言,我采用了舅媽的1:1的比例.


PS.粉的質量好大程度上會影響成品的口感.所以唔同質量的粉類,會相應改變不同的比例.澱粉必需是用木薯澱粉,(印尼商店可以買到)面粉一般中筋即可.


2,水(可以用椰漿代替,或是清水加純椰粉)


一般來說,水的量我都是比較隨意的,要逐點逐點加進粉裏,再調成漿.漿以帶少少結,又能流動為佳.
譬如我舅媽,每次做都做很多的量,通常她都會用一包500克的木薯澱粉再加一包500克的面粉,然後直接用面粉袋子,裝一整袋的水,咁樣來量化,比較準確.


3,糖


依個點心稍甜些才好吃,所以傳統的做法,一斤的粉,就要八兩的糖,我實在覺得太甜,食起上黎,太有罪惡感,因此一般一斤的粉,只用五兩的糖.


做法:


為了讓大家看得更明白,我用一個玻璃碟來做,都只係調了一點點的粉.
我的做法有D倒住來做,希望大家能睇得明白.


1,首先我用一斤的木薯澱粉,加上一斤的面粉,一斤的糖,一包250克的純椰粉,拌在一塊,拌成基礎的粉沫.
2,因為我凈係打算整三層的椰汁糕,我預計每層用100毫升的粉漿,所以大約準備了250毫升的水,然後將上一步驟的基本粉沫逐點逐點加進水裏,調成濃稠適中的粉漿,然後用一個篩子過出粉粒,這樣的粉漿才夠滑.



3,然後每次取100毫升的粉漿,添加上需要的顏色,譬如我第一層打算用咖啡色,咁就加D咖啡粉進去拌勻,咁樣就帶有咖啡的顏色,又有淡淡的咖啡香味.因為一層都係比較薄,我大約蒸五分鐘一層左右.



4,蒸好第一層之後,第二層就用白色的,乜都唔使郁,直接倒調較好的基礎粉漿入去即可.



5,最面果層我就整綠綠地色,就係用佐係印尼商店買的斑斕油.帶有少少椰香味,天然綠色素.



一滴已經足夠....滴落去之后攪勻.



總之整依個點心,係蒸好蒸熟佐一層之后再蒸過第二層咁樣,至於顏色,隨個人喜好搭配...



要攤凍少少之后先至可以切黎食.



睇睇,層層分明....


口感QQ涼涼D,小朋友都好鐘意架~~



 



1 則留言:

  1. 你好!我好喜歡你個BLOG,我最近成日做包包好好吃。我今次想問千層糕你所說既面粉是甚麼粉呀?麻煩晒!
    [淑珍回覆05/11/2012 20:19:01]唔該晒!
    [版主回覆05/11/2012 16:40:33]麵粉即係普通整包包嘅果種粉。

    回覆刪除