小菲菲俠自煮樂

16 2月, 2009

馬拉盞的製作--附馬拉盞牛肉炒雜菜

應承佐一個朋友,教佢整馬拉盞,一直都無乜心機去整,依排見得閒,就整佐次順便影埋像,做個記錄都好。


其實我覺得馬拉盞同港版XO醬的做法有異曲同工之處,大家的配料都大致相近,區別只在於些許調味品的不同罷了。


最緊要係整馬拉盞有一味最緊要的味道,馬拉膏。


我係印尼商店買的,包裝紙一早扔佐,所以唯有睇下個馬拉膏的樣。


馬拉膏係細蝦仔用鹽發酵之後的製成品,有極強烈的味道,同咸魚一樣,愛之入骨,恨之避之不及。


我多數整係好家常版的馬拉盞,通常配搭通菜或者油麥菜豆角依D吸味的菜來炒先至好味。所以基本上馬拉膏已經係主角,其它不過係少少配角。


我就用佐「蔥頭,蒜頭,香茅,蝦米」幾樣野來炒出香味。



 



所有材料都要舂碎,當然亦都可以用料理機代勞,只不過我屋企自細睇阿媽都係用舂舂整,話咁樣個味會香D,想深一層,亦都有咁既可能,因為食材經刀鋒高速界斷,個裂層的味道好快就被鎖住,而用舂舂依D原始的做法搞碎,D食材料的味道反而得到極佳的發揮。


 



跟住既做法同XO醬就真係無乜區別。


1,先用油將蔥頭與蒜粒爆成金黃色,跟住倒入蝦米亦爆出香味


2,將步驟1的材料撈起


3,另外油鑊,爆香馬拉膏,一遇熱D膏就散開,散出濃烈的味道


4,跟住將步驟2倒入去炒勻,咁就搞掂啦。。。



 


睇下,香咁噴~~~



 


第二日,買佐盒加拿大肥牛,同雪櫃凈低既半個椰菜,半條甘筍一起,加埋馬拉盞,係咁易炒碟惹味的餸菜~~~



 


出邊D所謂馬拉盞炒乜乜乜乜。。。D味清到要好認真先至聞到馬拉膏的味道,都係自己泡制個味先至最正~~~


勁惹味的一味餸~



 


另外用濃湯寶,魚肚,蝦米,甜粟米滾佐一個簡單清甜既湯。


用既係新鮮粟米自己剝佐粒粒,再用舂舂將佢舂爛,煮果陣時先至夠鮮甜~~



雖然材料都係隨手所取,但係出黎既味道,絕對唔差架`~


 



 


一餸一湯,夠晒~~~



沒有留言:

張貼留言