小菲菲俠自煮樂

24 2月, 2009

家常餸~~煙肉豆苗

 


上次整佐扣肉返去俾幾個叔仔食,個扣肉皮炸得好靚好鬆化,影像以示留念。



之前過深圳,係口岸個街市買佐一把紅色既菜心,聽聞話係湖南運過黎,係果一度先至種得出依個品種,咁就買佐一扎返黎試下。


其實我真係幾師奶架,去到邊都係挂住一日三餐咋嘛。。。


最慘係個樣唔似師奶,去到街市經常被人搵笨~~


依種菜心,返到黎同阿媽一講,佢都買過,都係三蚊二蚊一斤,我去買,就五蚊一斤,又被人搵笨(我唯有安慰自己,阿媽都係幾一個月前買啦,可能依排升佐價咧)


不過依種菜心又真係好好味,炒出黎好甜,一D渣都無,同埋好腍好腍啊,而且因為葉綠素的作用,一炒出黎,個桿就變返佐綠色架啦。。。好好玩~~~



整扣肉個肉邊邊角角位切佐落黎又一碗仔,同青椒甘筍,加豉油糖炒做一碟,好惹味`~~



咁就一餐搞掂啦。。。。



---------------------------------------------------------------------


第二日買佐舊粉葛。



阿媽教我,煲湯D豬骨先用油煎一煎香再煲,咁D湯會變得好濃好白。


咁我煲依個湯,唔買骨頭,而係買佐一舊梅頭肉,我又試埋煎一煎



又係加佐D豆豆,赤小豆眉豆花生意米咁~~



依排我好鐘意飲豆豆湯。。。。



另外買佐盒清清爽爽的婉豆苗,無高湯,咁就切佐D煙肉粒粒,煙肉會令到菜汁變得好濃郁同埋好鮮甜,加埋D蒜蓉~~



好好味~~~



另外一煲係奶奶整俾我既南乳蓮藕燜豬手,好滿足的一餐~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言