小菲菲俠自煮樂

13 2月, 2009

傳統小食---油角仔

 


應該話我學識包的第一款餃子就是油角。


父親親手教識我。


媽媽會做許多異域的特色點心,但對於中國傳統的點心反而是弱項。爸爸係傳統廣府人,所以逢年過節,屋企除佐媽媽拿手的印尼點心,總要加埋一些父親心中的傳統小食。


油角是爸爸唯一會整的點心吧,因為從他處,我只學會了這一味。


所以對於油角的意義,除佐是應節的小點心,還是父親予我關於廚房,最初的記憶。


少時逢年過節,總是自家制了許多的小點心,那種齊參予的感覺,就是“年”的感覺。
媽媽負責和面團,我負責包油餃,爸爸負責炸。


好希望可以學多一些應節的小點心,做為以後的親子活動。讓孩子最直接體驗過節的氣氛,大家齊動手,是最好的方式吧。


油角,一種甜的,油炸的餃子。


先說說面皮。


材料:300克的低筋面粉,三個中型雞蛋,一小小碗的豬油,二兩左右。



豬油要隔水蒸化,順手蒸埋二個雞蛋,因為得我一人操刀整角仔,咁晚餐唯有因陋就簡,整雞蛋沙律依D提早可以整定既食物。



細個果陣時,整餡我覺得都幾大功夫,又要先炒香D花生,再舂碎,依家係街市可以買到D青島運黎,已烘乾既花生,就咁剝佐殼同衣,已經好香口,直接買磅返黎,去佐衣舂碎就得,跟住加D椰絲同白砂糖撈勻,咁就整成油角仔既餡啦~~



做法:


將面皮所有的材料撈勻,和好面團,靜置一陣間。基本上我無過加水,凈係靠雞蛋與豬油和好D面,如果太幹,可以適當加少少暖水。


1,然後搓成薄片,用個杯仔,印出大小一致的面皮仔。


2,面皮包入餡料,對半折好捏實,不可包入太多的餡,因為餃子炸的時候會漲大,如果放太多的餡,很容易一炸餃子的就爆開。


3,通常油角都是用的這種折花的方式折好餃子,一來口感上更好,二來外觀漂亮,三來更好的鎖死封口。



一個下晏,自己就整佐咁多多個啦。


雖然有人話,出邊買都幾十蚊磅咋嘛,使乜整得咁辛苦~~


講依番說話既人,肯定唔會明白自己親手整出黎之后果種喜悅的心情。。。



包好角仔之后就係炸了。


買佐一支平平地D油黎炸~



因為面皮加佐雞蛋,所以加熱之后會變脹大,我落餡果陣時就輕手佐D,咁炸好之后,真係無乜爆開既現象。


一直炸到轉成漂亮的金黃色,咁就得啦。。。



 


雖然係第一次整,不過我覺得都算OK啦。。。。


係個皮唔夠鬆化,有少少硬身,唔知咩原因咧?



 


 



 


---------------------------------------------------------------


當時整角仔,無時間煮飯,咁就提早醃定十幾隻雞亦,晚餐整佐一個沙律,再焗D雞亦,加罐可樂,係咁多~~~



 



沒有留言:

張貼留言