小菲菲俠自煮樂

13 2月, 2009

整完油餃整水餃

 


真係幾鐘意食餃子啵,特別天氣涼涼地果陣時。


我整餃子就係好有心機架,務求整得最好味,一切細節都不可遺漏。


咁果日就整佐韭菜餃。


1,韭菜先用鹽出出水(咁包起上黎就唔會一邊包一邊韭菜出水啦)


2,肉的選擇一定係梅頭。


3,自己剁碎豬肉,剁好之后,加一個雞蛋,豉油,生粉,糖,少少五香粉,較好味。



友情感謝老公幫手剁豬肉。



剁好之后,開始包。


我偷懶啊,直接買餃子皮。因為個邊較硬,所以要備定碗水,濕濕個皮邊邊,咁易包好多架~~



我凈係識得三种餃子的包法。依個係其中一種。


好難用文字表述,直接睇圖。



 



我睇住時間包,平均二分鐘包五個餃子到啦,速度都算幾快架。


因為得二公婆食,包足夠食就好啦。。。


十幾分鐘搞掂晒~~


第日悶悶地,走去開間餃子舖,睇怕都難唔到我啵~~~



講一講我整醬汁。


1,先用油爆香蒜與蔥頭。


2,加老抽生抽水鹽醋較味。


3,加生粉水令醬汁結D。



最后加一大扎芫莤。


已經好好味~~~



煮餃子。


我煮餃係好食D架,個竅門就係水滾之后落生餃子,跟住水又滾之后就落凍水,又滾又再加多次凍水,第三次又滾之后,加最后一次凍水,滾佐之后俾佢係咁滾多一分鐘,就可以撈起啦。


唔同於一味死煮,咁樣滲凍水既煮法,使利用熱脹冷縮原理,令個餃子皮食起上黎更爽更滑。。。。



我食乜都鐘意落D花生碎落去,會香口好多架。。。


食餃子尤其需要。。。。



出邊食唔到我咁好味既餃子架,唯有自己整,先至最適合自己口味~~~



 



沒有留言:

張貼留言