小菲菲俠自煮樂

02 9月, 2013

YAHOO孤兒仔女若轉新地方寫BLOG,可參考我粗略的教程


因為一直有GMAIL的賬號,所以很理所當然地用了GOOGLE的BLOG平台,GOOGL近年業務的發展一直能夠推陳出新,希望能在新的空間做到安定的居住,不必擔心隨時被人逼遷的動盪.不過很明顯看得出GOOGLE亦為自己留了一個很好的退路,有機會在不可知的未來有機會收取客戶一定的費用,所以如果介意的網友可以自己衡量是否有必要轉至這個平台.建構新BLOG平台,最簡單是申請一個GMAIL的的賬號,然後就可以進行具體的BLOG建立.

或可進入這個網址進行:       http://www.blogger.com

(點擊可看大圖)

第一步:點擊箭咀所指地方,開始構建BLOG平台






第二步:輸入詳細資料





 第三步:點擊箭咀所指位置,進入BLOG的具體設定

這樣基本上一個BLOG就可以基本上叫做形成喇.





箭咀所指框框內的三項選擇基本上已可以完成整大部份的設定





首先可以進行"版面配置"的設定

此處可以點擊"新增小工具"以添加自己適用的BLOG上的各種功能

譬如文章分類,到訪人數顯示,文章搜索等基本的功能.













小工具里的標簽就是文章的分類所指,可以自己設定名稱.






關於文章的分類,可以在每次寫新文章的時候,右邊箭咀所指位置輸入自己的分類名稱,

每次寫新文章的時候,可以隨時輸入新的文類名稱,

或者點擊選擇舊的分類,也就是網頁上所指的"標簽"  




接下來繼續點擊"範本"進入下圖的頁面  點擊"自訂"鍵,可進入版面的更多設定.





進入範本的自訂功能,可以設定自己BLOG喜歡的排版方式.






最後再點擊"設定"鍵,點擊下滑可以見到更多的具體設定,

這些就可以個性化設定,就不用多做解釋.





具體一些細節位,見我箭咀與文字說明.





最後看一下,粗略設定後,整個BLOG呈現人前的狀態,就是這個模樣.  

各位網友,有興趣可以轉去新平台,繼續記錄自己的生活點滴.  

希望大家也在我新的網友留言,等我知道你們新的網址,可以互相來往.  

我雖然很少留言(因為不知道要講什麼),但各位網友寫的文章,我是長期潛水觀看的.




這個BLOG平台還可以與網站分享廣告的收益,有興趣可以試試.


我舊YAHOO地址為:

點擊此處可見


補充一下關於圖片上傳的問題.


1,點擊箭咀所指的地方,進入圖片上傳.





2,如圖所示



3,補充少少,最後上傳之前,要確定所有要上傳的圖片,都要點擊一下,出現藍色邊框,先為之有效的上傳指令,點擊的次序亦都係圖片在文章當中擺放的次序,所以由左至右點擊之後,出現係文章當中,就會由上至下出現圖片.







28 則留言:

  1. 多謝你詳細介紹呀!我都係 yahoo 孤兒仔,依家過嚟試試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 私心所致,我都想多些同聲同氣的網友再聚埋同一個地方繼續~~~

      刪除
  2. 好有心機呀!Thanks for the work.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗客氣,最緊要幫到各位網友些少~~初頭肯定好多唔習慣架喇,唯有大家一齊適應~~

      刪除
  3. 好多謝你詳細的說明, 我搞了幾日都搞唔掂, 相片都放唔到, 我再試從新跟你步驟去做, 希望可以, 相片在寫時從電腦加入但總是看不見, 是否要在文章內容設定些甚麼嗎?而我不知是否搞錯甚麼, 有個行動板, 又綱路板, 總是搞不掂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我補返上傳圖片的教程上去,係最尾,你再試下.

      刪除
    2. 多謝你的回覆, 我巳重新搞好頁面, 我再試寫新文章, 但現在不知怎樣連文字都打唔到, 請你再幫忙, 只打到標籤和標題, 內文完全入唔到去打, 而也沒有好似你的圖示

      刪除
    3. 有機會係電腦本身設置的問題兼容唔到Googel的網頁設置,所以令到你好多功能用唔到.或者你試用第二個網頁瀏覽器再試下,可能會有改善.

      刪除
    4. 我喺電腦白痴, 請問我公司是用window xp, 而我都試用手機寫, 但都唔得, 應該我可以再用咩野瀏覽器, 好多謝他的幫忙

      刪除
    5. HI, 又喺我, 好開心叫做可以做到, 但未熟習, 我會努力, 好多謝你的幫忙, 唔該哂

      刪除
    6. 唔洗客氣,同埋你網頁內的回復設定好繁複,網友要留言俾你要輪入識別碼,又要等過郵件審核先可以留言成功.或者你可以係設定--文章和留言--果度更改,留言管理項選擇為"永不"顯示字詞驗證為"否"

      咁樣會比較方便想同你留言的網友.

      刪除
    7. 現在入來再搵料才見到你的回覆, 巳有人教我了, 有時間你都去比意見, 再次多謝你

      刪除
    8. 我本相set廣告收益, 我搵唔到點樣開account,所以入來再睇睇 可能我blog太少人入去, 沒有這個功能

      刪除
    9. 係,要審核過先可以開通.但唔知點解我追蹤唔到你,只有用g+先可以即時睇到你最新的POST.

      刪除
    10. 呵! 我唔知你追蹤唔到, 但我就追蹤到你, 你每次有新post 我就立即睇到, 咁我應該點做, 你覆我, 我都喺入返來看你有無覆才知你覆我, 另外我知道要先開通, 但跟住做又話要在blogger到開account, 但跟條link入去又搵唔到喺邊到再開, 算啦我都喺試吓, 我寫blog都喺比自己老了再回憶吓, 總知好開心認識你, 你個仔仔真喺好得意, 我覺得好似你

      刪除
    11. 我追蹤到你,不過顯示係G+果度追蹤到你,網頁打開就睇唔到你最新POST,要用電話上G+就可以睇到你.不過唔緊要,我都一樣可以睇到你新POST,我BOOKMARK佐你個BLOG,用網頁一樣可以睇到.

      刪除
    12. 多謝哂, 是實上看你的blog真的學到好多野, 好似用麵粉做的食物....等等

      刪除
  4. 多謝妳詳細D嘅教學我已攪掂咗標籤嘅問題,妳會否將yahoo舊blog搬過嚟呢我已經做好備份之係就企咗喺道唔識攪

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未備份完,因為資料太多,等備份完先知如何進行下一點,到時如果有心得再上來同大家分享

      刪除
    2. 唔好意思, 請問點做備份

      刪除
    3. 備份係YAHOO網頁內完成,你可以去依個網址睇下

      http://download.blog.yahoo.com/download

      刪除
  5. 請問唔想公開某D日誌可以點做?我揀過只與"家人"分享, 但登出後依然睇到果編日誌.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇過設定,似乎一設定就全部都只有指定人士可見,而無得針對某一篇文章去做依個設定.可能我唔識,睇下有無其它網友識得處理.

      刪除
  6. 見 到 妳 話 都 想 多 些 同 聲 同 氣 的 網 友 再 聚 埋 同 一 個 地 方 繼 續 . . . 可 否 私 信 我 傾 傾
    https://www.facebook.com/SleeplessPalace

    回覆刪除
    回覆
    1. 試玩佐幾日,覺得Google依度始終地域性的概念未能強化,而且功能上未能即時配合到用戶切身需要,可能較難吸引更多YAHOO舊BLOG客.

      刪除
  7. 雖然我还是對這新平台有点陌生 , 如吾用 Google+ 及社交圈 , 是否就見不到腦友?
    我追蹤了腦友又不見有 icon 顯示在版面上等,
    跟你一樣 , 不甚懂講話 , 也多是追訪腦友算了 ,
    菲菲無私教導及回应 , 先衷心多謝 ..

    回覆刪除