小菲菲俠自煮樂

03 9月, 2013

將BLOG由YAHOO搬至BLOGGER的一個方法

因為我YAHOO的資料備份尚未完成,所以未經證實依個辦法是否可行,不過理論上應該係可以做得到.

第一步:首先進入YAHOO提供資料備份的網址,將自己BLOG過往的內容備份入自己電腦中.

可進入依個網址進行:  點擊此處進行資料備份






第二步:返回自己BLOGGER,進入設定頁面,如下圖所示,點擊設定








第三步:點擊"其它"


第四步:點擊"匯入網誌"


第五步:將電腦上已存檔的文件匯入,理論上,就應該完成搞掂.




我未試過,不過我知道有網友已經匯出資料完成,咁都等大家試下先.

因為我自己的資料未備份完成,YAHOO搞成一日都未備份完,都唔知係未自己資料庫存太多.

如果有網友按照依個步驟成功佐,麻煩通知聲,等我遲下又來整.



22 則留言:

  1. 好清楚呀!唔該哂!

    回覆刪除
  2. 我試咗唔得佢話發生問題比咗個code我叫我問佢哋係咩問題但又找不到去邊問真激C

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試佐都唔得.要將YAHOO備份資料的格式轉一轉成依度可以接受先做得到.

      刪除
  3. 小菲菲
    希望你能夠將yahoo blog 的資料可以copy keep 在這裡,因為好合用啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一日得少少時間上網,總未搵到方法~~~如果大家有簡單些的方法記得上來通知聲

      刪除
  4. 呢度教人點搬 blog:
    http://www.iphonenews.cc/2013/04/google-blogger.html?m=1

    大家研究吓!

    回覆刪除
  5. 好YEAH!又可以見到丞~~~~~~
    XDDDDDD

    回覆刪除
  6. 哈哈, blogspot 又再遇了

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多YAHOO網友都轉佐過來依度,真係好~~

      刪除
  7. HI你好, 是否巳成功搬入, 我見你多左好多野

    回覆刪除
    回覆
    1. 過到文字與留言,但就過唔到圖片,大鑊,唔知點算.

      刪除
    2. 呵! 試吓問有無人可以幫忙

      刪除
  8. http://koosan.blogspot.hk/2013/09/migrate-yahoo-blog-google-blogger-with-images-comments.html#more

    YAHOO 都未BACKUP 完我D野... 可能我有二萬張相...XD
    你睇下呢編啦~ 圖都有教

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果太耐可以去YAHOO客服問一問係咪有咩問題

      刪除
  9. 我用左一個ACCOUNT 試...UPLOAD唔成功...好彩主BLOG未攪...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我搞過喇,失敗佐,好彩還原得番.

      刪除
  10. 謝謝分享教學, 我裝入了最新留言。無裝頁數, 因為唔知係咩。 這位卜友有介紹搬屋, 我自己無用, 但其他人都說他的比較容易理解。

    http://tonynkaren.blogspot.ca/2013/09/yahoo-blog.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我就係跟通少方法搬到成功.掂咖.

      刪除
  11. 你好叻, 我未試而且又睇唔明, yahoo又未備份完

    回覆刪除