小菲菲俠自煮樂

01 9月, 2013

行街飲奶見婆婆

今曰丞行街街,肚餓揾個地方座低開餐,全無難度。




食飽飽睇下風景



食飽人都醒神哂



約佐婆婆係度等,離遠見到就笑哂口,開心到婆婆~~



9 則留言:

  1. 丞丞好醒神笑眯眯好吸睛呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨,咁早就來探丞喇~~~

      刪除
    2. 菲菲請問妳點解我收唔到通知妳回覆我嘅我係入返嚟睇先知妳有回覆架

      刪除
    3. 我直頭好多留言要隔日先睇到,可能係網頁問題

      刪除
    4. 我發現喺留言欄右下角以電子郵件訂悅我先收到

      刪除
  2. 丞仔笑得好開心,好得意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有得去街街就超開心架啦~~

      刪除
  3. 你一搬家敏敏就來探你啦! 丞仔大個咗咁多呀!好可愛啊!我會時時來坐的!

    回覆刪除