小菲菲俠自煮樂

10 6月, 2009

超級快手甜甜品---椰汁紅豆糕(食譜)

頭先係網友「師奶仔」果度睇到佢整既椰汁紅豆糕。


睇到相已經流曬口水,剛好依味甜品我都識得整,貪佢夠簡單,材料又唔複雜,話整就即刻整。。。。


做法:


首先要準備紅豆。如果有時間,可以先用水浸紅豆半個或以上等佢煮既時候容易腍D。


我就直接用快速煲,煲佐十五分鐘度,先煲腍佐紅豆。


 



 


然后就可以準備其它材料:


材料真係超少,我用佐「滾水200ml、牛奶100ml、椰漿100ml、粟粉50g、紅豆25g、砂糖三大湯匙」


材料就咁多多咋。。。。


 



 


做法就超級簡單,先用牛奶開佐粟粉,然后將其餘所有材料都撈埋一起,倒入煲度,用細火,一個方向攪拌。。。



 


二三分鐘度啦,個粉漿就開始凝固,已經可以聞到香味了。


咁就再攪多陣,趁熱,裝到容器等佢凝固成形。



 


鐘意食冰冰既就擺入雪櫃,食之前再將佢倒扣入碟到,切開,食得啦。。。。



 


整咁樣一款「椰汁紅豆糕」,真係話咁易啦。。。。


 



 


今晚飯後甜品就佢啦。。。。。


 


 


1 則留言:

  1. 無意中發現你個blog見到你煮嘅餸我樣樣都想煮,
    今日試咗呢個椰汁紅豆糕好好食,就係紅豆好難腍!
    多謝你嘅分享!
    [版主回覆03/20/2013 16:38:53]紅豆我用快速煲,就易淋啲。

    多謝欣賞~~

    回覆刪除