小菲菲俠自煮樂

01 6月, 2009

烹飪新手都可以輕易整得到既一味--超簡化版鹽焗雞(食譜)

 


豬牛羊鴨雞魚,我凈係識得食依幾味正常既肉類。


太驚人既肉類一般都唔多敢去嘗試。


依日又輪到食雞雞。


買佐隻雞。至從早輪學識斬雞之后,就無乜點買過雞亦黎食羅,因為雪藏雞亦,食起上黎真係無乜雞味,都係走地雞較好食。。。


一隻雞一餐食唔曬,斬開之后,將胸啊,頸啊依D部位留起,個肉質無咁靚,愛黎燜煮最適合。


而且隔佐一夜再翻熱,總入味,更好食。所以提早一日,整定依味香菇雞煲。


做法以前寫過,就唔重複。



靚咧。。。。



 


今日重點推薦既係依味超簡單鹽焗雞做法。


以前都有寫過,不過好似BLOG度無記載,依次整又拍埋像記載落黎。


作法:鹽焗雞粉半包(因為雞凈係用佐半邊)



 


整依味餸,我用佐兩隻亦,兩個比,兩個雞腳,少少胸肉,最靚既部位黎整。


斬好件既雞,落半包鹽焗雞粉,少少老抽上色,少少糖,少少少少油,醃兩個鐘或以上令佢更入味。


 



 


然後,搵個飯煲,抄佐幾百年前阿娘買俾我果個古董飯煲,我保養得好好架,無花無穿,總使得。


一個飯煲焗雞,另一個飯煲煮飯。。。


個做法真係超簡單,飯煲底落薑片,蔥佔底。



 


然后只需要將醃好入味既雞件,掉入電飯煲度.

跟住插電,開煮飯制,開始當煮飯咁,由得電飯煲自己做野,自己要做乜就可以去做乜啦....

係啊.全過程完全乜都唔需要再落,水啊,油啊,乜都無需要,因為雞皮自己本身已經有好豐富既油脂,雞肉又含有充足水份,利用電飯煲細細既恆定既溫度,去慢慢焗熟佢.....




 


煮的過程,已經可以聞到香香既味道飄出黎,我專登將個飯煲擺係抽氣扇底下,慎防D煙會帶有油煙.....



 


無幾耐,個飯制會跳到'保暖"果度,如果驚D雞雞未夠熟,可以開開個飯煲蓋,透透氣,凍一凍個電飯煲佢,然后又繼續開一次"煮飯製",第二次跳製又轉到保溫果度既時候,基本上個雞雞已經完全煮熟煮好啦....

睇下,D雞焗得幾靚....出佐好多好多油添....



 


啊老公食既時候,好開心咁話,好香好香啊,又好似焗過咁,唔會濕漉漉,好干爽,好有咬口....

係未好簡單咧..


到此為止,一味簡單又好味既鹽焗雞,就完成了.....

如果屋企有兩個電飯煲,就可以一邊煮飯,一邊煮依味鹽焗雞啦....

飯熟,佢亦都整好啦.....



 


然后碌多碟生菜,一個晚餐,搞掂.....


哈哈哈,其實碟生菜我係用蒜頭炒架,不過我個大頭蝦轉世,炒好裝好碟之后先至發覺唔記得落鹽,又唔想再翻兜,咁就索性淋D蠔油上去算數....



 


其實我唔多建議大家成日食雪藏雞亦,因為多數都係由激素催大既雞雞,食得多,始終都無益....

如果唔識得斬雞,超市多數都會有一盒盒已經斬好既半邊雞雞,總係走地雞添架....

起碼我知道大多數"惠X'都會有咁既斬好件即走地雞.....都係二十幾三十蚊盒(半隻雞),食起上黎安全好多,.....

最緊要,係雞味都足D嘛.....


成只雞,都係雞亦最好味......
我靚靚既鹽焗雞亦飯......  



 


聽日試下啦,真係好好味架。。。。


 


沒有留言:

張貼留言