小菲菲俠自煮樂

06 6月, 2009

也試包粽---靚靚綠豆粽

我係好鐘意糯米既食物架,無論何時何地,只要話係糯米整既,我都超鐘意。。。


早輪做節,粽已經食過一輪,尋日心思思,又想食,同阿媽講佐之後,約佐今日過黎我度,親手教我包粽,咁又試玩下啦。。。


買佐三斤新糯米,用佐一半,提早浸佐半個鐘水。(阿媽話唔好浸得太耐,半個鐘足夠)


去皮綠豆一斤,都係浸半個鐘。


粽葉用水煮過洗凈。。。。


 



 


關於綠豆既處理:好多人屋企都會直接將浸好既綠豆包入粽度,不過我屋企一路既傳統(我婆婆,我媽媽,依家到我)都鐘意將綠豆同栗子,落少少油,豉油,鹽,炒好味道再包。


因為綠豆如果就咁生生包粽,食起上黎,會有一層少少既豆腥味,炒一炒香佢,咁樣煮出黎既粽香好多好多。。。。


我屋企既整粽小小秘訣就係咁。。。。



 


豬肉係用五花腩,一定要用五花腩,因為肥膏蒸佐之后會全部融化入綠豆度,D綠豆會香好多,食起上黎,亦都食唔到肥既感覺,因為全部融佐。。。。


五花腩凈係用豉油醃一晚,乜都唔使落,我超級唔鐘意落五香粉醃肉,因為落佐太重既味料,完全蓋過粽本身應有既清香。。。


少少咸蛋,因為我唔鐘意食粽入邊有咸蛋,但係強哥鐘意,唯有整幾個俾佢。。。。咸蛋係自製架。。。


基本上,包粽所需材料就咁多。。。。



 


睇個蛋黃,幾靚。。。自家制架。。。。



 


阿媽唔識用水草包粽,用綿線都一樣。。。


細細個阿媽係印尼,平日無事,無粽葉買,咁就會同D姐妹用竹葉當粽葉,用沙當糯米學包粽添,幾有求學精神。。。。。


依個係包粽既線,阿媽將四條線串成一串,用S勾掛住佢,咁樣包既時候好方便就力。。。。



 


睇下,今日我包粽既架步。。。。


少少包幾個當學習,玩下。。。。



 


阿媽幫我包佐一個做示範,其它都係我自己包架啦。。。


用佐幾個凈糯米學包佐幾個之后有曬信心,越包就越順手。。。


然后學包既糯米又倒返出黎重新包肉,無幾下,就包好一串啦。。。


雖然我話包得好醜樣,不過阿媽話,算係好好啦。。。。


希望以后越包越靚啦。。。。



 


因為我個快速煲中等大細,好彩我包既粽都係細細個,一煲可以煮17個粽哩。。。。


夠晒我食啦。。。


聽日羅幾個返去奶奶度威威。。。。。


奶奶包既粽五香味太重,我都係鐘意食清清地果D。。。。



 


用快速煲真係超快,個半鐘咋,就煮好啦。。。。。


掛起黎,晾乾水先。。。。。



 


睇住滿滿既一盤粽,真係超級超級有成就感。。。。。


以後幾時想食都可以整黎食。。。。。


以後我既小朋友都可以有自家製既粽食。。。。。。



 


趁熱辣辣,快手剝一個出黎食下啦。。。。


睇下,剝光豬既粽,好靚啊。。。。。



 


切開黎睇下。。。。


個餡好足架。。。。


 



 


通常尖尖三角位都會有好厚既糯米,我包既時候專登鑽空個糯米位,塞D綠豆落去,咁包好之后,就算係邊邊三角位,都可以食到綠豆餡咧。。。。。


超豐富,超好味,超級正啊。。。。。。



 


 


 


1 則留言:

  1. super good blog! so details. thx for sharing.

    回覆刪除