小菲菲俠自煮樂

28 6月, 2009

美味住家餸---雞腳節瓜玉竹湯、洋蔥爆燒鴨

依幾日天氣都係麻麻,日日係咁落大雨,搞到我都懶得出街買餸。


依日費事出街,叫老公收工返黎前買半邊燒鴨做餸,我再煲落啖湯,咁就一餐。


屋企有幾隻雞腳,係早一日買返黎要整沙薑雞腳架,不過買到返黎又無佐整既慾望。咁依日益晒我,唔使出街買材料,求其係屋企搵到乜就落乜材料落去煲啖湯水飲。


 


總有一條節瓜,其實屋企真係要擺定D可以擺得耐既果瓜,咁唔想出街都有得材料整出幾味餸啊嘛。。。依條節瓜買擺佐都怕有五六日羅,都無穿無爛,好野啊。。。


因為依排有少少熱氣,所以落多一扎玉竹落去。


玉竹好野黎架,佢有養陰潤躁,消煩止渴,降肝火等功效,


屋企有幾個梨,我都切佐一個大大個落去一起煲啖湯,令佢更甜D,除此之外,落多一碗仔花生眉豆落去,等啖湯濃D。


 



 


依款湯水好適合依個天時飲用架。有少少干咳,玉竹水既飲用對止干咳都好有效。。。。。



 


斬佐半邊燒鴨,特別交待老公同燒臘師傅話要鴨肚入邊既汁。


半邊鴨都勁多啊。。。一餐都係食佐一半咋。。。。



 


有啖湯飲,有個鴨批食,好滿足。。。。



 


-------------------------------------------


湯水都好多,留佐一煲仔第二日繼續飲用。


第二日落出黎一睇,湯水變到好似嗜喱咁結成一舊。


說明雞腳入邊既膠質全部融入湯度啦,咁女士飲豈不是好養顏?


好野啊。。。


我專登用瓦煲仔入湯水架,咁第二日直接上爐整返熱就得啦,少洗一次鑊。。。。少用一隻碗。。。。


D師奶係要計埋依D懶人招數架啦。。。。



 


燒鴨剩有好多件,切佐半邊洋蔥粒粒,用薑絲蒜粒,落豉油糖,用油爆返香佢。。。。



 


唔知點解,聞到隔夜燒鴨既味道,令我諗起細個時又係咁樣隔夜既燒鴨,阿爸又係用同一樣既方式加熱,多年后聞到相似既味道,又叫我回憶返細細個時,有父母呵護有加既幸福時代。


諗起好好笑,阿媽以前成日提我「百無一用是書生」,叫我第時搵老公都係實實際際既普通人好,因為阿爸係某個領域既專家,一世人凈係識得做研究,對於家事係一竅不通,屋企事無巨細,都由阿媽負責,不過入廚一事,反而係阿爸既強項,過時過節,反而都係由阿爸負責做大廚,同平日人前形象,反差甚大,如果唔係十幾年前因意外過身,相信依家我都可以同阿爸學到好多廚藝。


 



 


屋企有少少整餃子剩抵既免治豬肉,加埋薯菜,又炒埋一碟。。。。



 


份量都唔少既一餐,最后都係食唔完,不過已經係隔餐既食物,食唔完都要掉佐啦。。。。


 



 


依幾日天氣真係反覆無常.係房望出去,成日可以睇到好多靚景.


好似有一陣,遠處就烏雲密佈,反而係我依頭,陽光滿瀉.....


 



 


可以清楚睇到D雨雲飄移既速度同方向....就黎緊啦....



 


滿城之間,彷彿就係果一束陽光直射到某一處.....


鮮明對比之下,好奇突.....



 


 


沒有留言:

張貼留言