小菲菲俠自煮樂

03 6月, 2009

夏季滾湯湯譜----甘筍粟米羹

通常買餸少既果日會搬幾條粟米返黎,慢慢剝成粒粒,裝入保鮮盒,平日擺係冰格度雪住佢,可以用好耐好耐好耐都唔會壞。


平日煮公仔面掉細半碗落去,無乜餸既時候加D腸仔蛋炒埋一碟,又或者好似依日咁,無乜湯水好飲,就掉幾粒落去,滾個粟米羹,味道自然比罐頭粟米,鮮甜美味千萬倍。。。。


粟米羹既煮法就太多太多羅,基本上由得你點搭都得。


其實屋企平日除佐粟米,甘筍都會係常備之物。


通常我會買比較幼既果D甘筍,較為清甜。


甘筍既作用勁多,平日無野做,想咬D乜野既時候,切幾條甘筍黎咬,又清甜又唔怕肥。。。。


炒餸無乜色水既時候,切一扎絲掉落去,成碟野唔同曬感覺。


煲湯更加唔使講,隨便切幾條落去,成啖湯都變得與眾不同。。


依日求其滾啖湯水飲下。


 


材料:粟米粒粒、甘筍粒粒、豬肉切絲(用豉油糖生粉胡椒粉醃一醃過佢)、雪耳一碗仔


 



 


睇下,凈係材料都大半煲羅。


粟米我用刀略略剁佐一剁,等佢煮既時候啖湯更清甜。



煲法就無乜難度,加水,加一粒雞精,所有材料掉入煲度,開火滾半個鐘左右,雞精已有咸味,豬肉亦都醃過有味道,如果覺得唔夠咸可以再落多少少鹽,不過我覺得依家啖湯已經非常非常清甜。。。。


熄火前,打個芡落去。。。。



 


雖然只是簡單地滾佐半個鐘,但係甘筍同粟米都係非常之清甜既食材,所以啖湯飲起上黎,都頂呱呱。。。


所需材料都非常之便宜,但係雪耳係清潤滋燥之物,咁樣一啖滾湯,唔會輸過老火湯架。。。。。



 


天時熱,咁樣既滾湯,係不錯既選擇。。。。


 



 


有兩條茄子買佐三四日,唔記得擺入雪櫃,依日本來打算整咸魚茄子煲架,咁一煲湯一煲餸,就搞掂啦。。


想得係幾好,點知要用既時候一睇,D茄子變成咁WO。。。


睇黎廚房真係幾潮濕。。。。擺佐幾日姐,就霉成咁。。。。


咁計劃又有變化,唯有睇下雪櫃有D乜可以煮了。。。


 



 


有一條紅腸,老公成日話鐘意食紅腸。。。


我由細到大都未食過紅腸架。。。。係真架。。。


阿爸阿媽都話依D野唔知係用乜腸衣整,入邊D肉係乜野肉黎,所以好多醃制品基本上我屋企係唔準食架。。。


咁依家自己煮飯,乜都試下咁羅。。。


完全唔知紅腸應該點食。


求其切佐片,煎熟佢,然后準備一個醬汁「老抽、黑糖、白蘭地」較成一個味醬。



煎得農佐少少。。。。


同埋原來紅腸都幾咸下。。。。


個味同口感我都係麻麻鐘意。。。。


唔知紅腸總可以點食咧?有無人話俾我知啊?


總有一截仔未煮架。。。。



之前一日食凈一條脆肉瓜,加D免治豬肉,炒埋一碟。。。


好彩今日買豬肉,凈係用佐一半滾湯,另一半可以剁碎煮依味餸。。。。都叫有D我鐘意食既餸送飯。。。。



 


師奶係咁架啦,點都可以變到兩餸一湯出黎。。。。


算係一個合格既師奶啦。。。。



 


 


沒有留言:

張貼留言