小菲菲俠自煮樂

18 6月, 2009

食晏時間---咸牛肉奄列、牛肉治

今日早上係菜市,就在我面前唔夠半米處,正好看到一個菜檔的阿姐,身高不到五尺,氣勢洶洶地指著一位正在往前走的中年婦人並且口中念念有詞。


 
果位被鬧的婦人定非等閑之輩,一個急轉身沖回來,二話不說,雙手就往菜檔阿姐雙肩一推才回話“你想點樣,我人走都走了,你總係度講個不停,算係點啊!”


 
好奇是人的本性,見狀我也停下腳步看看是怎麼回事。


聽到果位被罵婦人邊與菜檔阿姐推擠之間說道“我唔係唔想買你的菜,但係價格不合適我當然唔買啦”


 
聽到依度,我完全明白了。


看熱鬧是人的天性,才不過一陣,身邊就擠滿了看熱鬧的人,已經明白是什麼回事,就不必現湊熱鬧,轉身走開。


 
街市賣菜的多數係阿姐級的人物,並且多數脾氣不佳,如果你摸一摸佢的菜,問多二問,遇上脾氣唔好果D,真係會當面相斥,完全打破生意人“和氣生財”的傳統形象。


 初初開始學去街市買餸的時候,都試過遇上勁躁阿姐,話說一次,我到餃子舖買河粉,因為有厚切同薄薄的沙河粉兩種,我怕阿姐俾錯厚切的,所以就再確定一次“係好薄的果隻河粉嗎”,點知個阿姐唔知是否更年期運行中,竟然答都唔答我,邊磅河粉邊係度用不客氣的態度喃喃“做你幾蚊雞生意,問東問西,賺到都不開胃”


我係生得斯文姐,唔表示我個性格一樣斯文啊,唔好辣到我啊,否則天王都無面俾。當下即刻沈下臉提高聲線“你有幾隻河粉,我當然要問清楚先要,如果做幾蚊幾蚊生意咁難為你,不如去學李加成起樓賣屋,一層樓賺幾十萬幾百萬啊笨,人客係度你都咁樣的態度,抵死你一世做依D幾蚊雞生意!”


 


果個阿姐當堂傻佐係度不知道回應,可能平日佢鬧得人多,俾人鬧返轉頭少瓜`~
 


所以我太清楚那些果D菜檔的阿姐係點樣既態度,先引致今早看到的果一幕了。不過始終唔應該郁手,自己的態度表明佐,就算了。。。。


----------------------------------------------------------------


前幾日同強哥去茶餐廳早餐,佢想吃鹹牛肉奄列,點知無貨。
都好,我都唔鐘意食出邊果D鹹牛治或奄列,佢地直接係罐頭加熱打開直接擺入蛋入邊之嘛。。。。腥猛猛,唔好食。。。。。


果日食唔成,咁今次就自己整俾佢食,有幾難。。。。


鹹牛肉一罐,洋蔥適量。


 



 


先將洋蔥落PAN用油炒香,落少少老抽同糖。老抽志在上色同增加豉香味,唔會咸架。



 


然后將咸牛肉倒入一起炒。我都係用佐一半咁多咋。。。。



 


然後兩隻蛋打散,落少少古月粉調味,再煎成一個蛋餅樣,將煎香既洋蔥咸牛係入蛋餅中間,然后對折,再稍稍煎一煎定型,搞掂。。。



 


幾分鐘搞掂既事。。。。。係開罐頭用佐我少少時間。。。。。


鬼叫我唔夠力。。。。



 


切開黎睇下。。。薄薄香香既蛋皮,厚厚香香既牛肉,一流。。。



 


凈係一個奄列老公實唔夠啦,整多碗面俾佢。。。。



 


聽到係咸牛奄列,未等我影完相,老公已經迫不及待地切開黎試下啦。。。。



 


咁我自己,就簡單地整佐一個咸牛治。。。。


罐咸牛都係用佐一半咋,聽日早餐可以再整返份咸牛治俾老公。。。。



 


 


 


沒有留言:

張貼留言