小菲菲俠自煮樂

21 6月, 2009

美味住家菜---豆角嗜嗜煲、魚肚粉絲浸勝瓜

同強哥邊聽著懷舊經曲老歌,邊上網打遊戲睇網頁。


音箱裏傳來熟悉的經典歌曲“讓我一次,愛個夠”


 聽到熟悉的樂曲,五音不全如我與強哥者,不禁同步投入大吼行列。


初聽以為強哥係普通話不佳以致歌詞不準,再細聽之下,好似又有唔妥,於是問清楚:你復述一次你先頭唱的歌詞俾我聽下!


清了清喉嚨,強哥用標準的國語大吼一聲“跟我一起,咬一口”


 


一直只是憑著耳仔聽歌詞的強哥,咁多年來,一直將無數歌詞自我改編得面目全非而不自知。。。總奇怪的問我“首歌幾好玩,係未要咬咩啊?”


 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


前幾日的晚餐補錄。


本來上午已經買夠晚餐的菜式,但突然發現雪櫃裏還有一細舊烚熟的五花肉,睇到五花肉就自然聯想到“蝦醬豆角炒五花肉”。


饞念一生,是無論如何都揮之不去了。


 


冒著街外三十二度的高溫與高掛的太陽,都係換衫又再跑去附近的一個菜檔仔,買佐一把豆角回來。


 做法:


1,先將五花肉切薄片,可惜太少了,只切估佐薄薄的幾片,無事,反正這道菜的主角都唔係佢,然後將切成薄片的五花肉煎幹出油。。。


我係鐵鑊裏煎幹佐再倒入瓦煲,因為瓦煲要煎幹真的要好耐。


 



 


2,開火將瓦煲加熱,趁熱,將豆角倒入快速拌炒,並加進蝦膏調味。


喜歡食爽脆的就炒至斷生即可上檯,喜歡軟一些的可以炒好之後蓋上蓋燜陣間。


 


因為蝦醬已有足夠的鹹味,所以就沒有另外再加別的調料,喜歡味道鮮一些的話,可以在起鍋之前加一小勺的糖進去調味。


 



 


因為瓦鍋的煲暖性強,所以通常用煲仔直接炒煮的菜式,上檯之後還會發出“滋滋啫啫”的聲音,也因此,用瓦煲直接炒的菜式,就將之命名為“啫啫菜”


用佐豆角去炒,理所當然的就叫做“啫啫豆角煲”


可惜豆角買少佐,吃得未夠過癮,過幾日得閒,再煮過依味餸來繼續滿足。。。



 


依排勝瓜好平,買佐一條大大條,都係兩個半咋。


依日就買佐一條勝瓜就季。


整一味魚肚粉絲浸勝瓜。


材料:1,勝瓜滾刀切


2,魚肚浸軟之後切段


3,粉絲一束冷水浸軟煎段


4,家樂雞精一塊


5,姜數片


6,肉碎適量,用姜沫鹽與生粉少量糖醃好味道。



 


作法:


用油爆香姜片,倒入肉碎略炒至半熟,倒入絲瓜拌炒,然後加適量的水煮,放一粒雞精(或高湯,放高湯就不使落水),倒入魚肚一起略煮。


依個時候,可以睇到湯水變得濃白起來。。。。。


 略煮之後,起鍋前加入粉絲拌炒一陣間即可裝碟。


依味餸唔使打芡,因為係用上湯浸,咁就要有少少湯水。


----------------------------------


好喜欢睇廚房中煙霧繚繞的模樣,應了我心目中對“人間煙火”的完整想像,有一種踏實的平凡的安全感,非言語能解釋,只係一種滿滿的,充斥四肢百骸的,幸福與滿足感。。。。


 



 


一味極之鮮味既夏季好適合既餸菜 。


本來買佐兩舊節瓜要滾湯架,睇到咁大份餸,唔敢再煮羅,兩味餸足夠。。。



 


尋晚去飲,如果用尋晚既鮑參翅肚換我依兩味小菜,我真係會要依兩味小菜,而放棄有姿勢而無實際既鮑參翅肚。。。。。


 



 


我始終認為,一個人的幸福,不是因為他(她)擁有了什麼,而係因為佢「想」要,而得到佐,之後既滿足感。。。。。


 


沒有留言:

張貼留言