小菲菲俠自煮樂

19 6月, 2009

食晏時間---蒸水蛋、榨菜蒸肉絲

 


好耐無整過榨菜蒸肉絲。


反正都係要蒸飯,索性就整埋依味蒸既小菜。


買佐梅頭肉,依個部位既肉質較腍,愛黎蒸會更好味。


豬肉切絲,然后用「蠔油、麻油、生粉、糖、老抽」醃入味。


搾菜我係買既台灣榨菜,無咁咸,所以切佐絲之后唔使浸水,直接可以同肉絲撈勻。


 



 


上汽之後蒸十五分鐘。



 


蒸餸幾時都係最簡單最方便最好味。。。


依味小菜,好惹味,好適合熱天無乜胃口時食。。。



 


都係要蒸野羅,索性蒸多碗仔水蛋。


我蒸水蛋,水同蛋的比例係1:1。


先將蛋打落碗,然后用蛋殼載水,咁就可以取到1:1既準確量


水通常我會用暖暖地既水黎開蛋,然后落一細細匙既生粉,少少鹽同胡椒粉,發散佢。


 



 


一隻蛋,通常蒸五六分鐘好啦,我蒸得過佐少少火,有DD老。。。


 



 


不過凈係個面同邊邊有少少老,中間位,好滑架。。。。


 



 


蒸野我先擺飯入去,蒸得十分鐘到,擺榨菜入去,凈返幾分鐘既時候,擺蛋入去。。。。


咁最后,三碟野一起蒸好。。。。


 



 


買佐11蚊豬肉,一半蒸佐榨菜,另一半今晚滾湯用。


依餐計計埋埋,都係十蚊雞有找姐。。。。


飯蒸多佐。。。。。


兩個人食。。。。。


食唔晒添。。。。。


 



沒有留言:

張貼留言