小菲菲俠自煮樂

28 11月, 2008

呷炒米嗲

其實係潮州話,轉成正常文字應該係「食炒米茶」


娘親祖籍潮州,雖然從未回過鄉下,但是自小家中皆以潮州話溝通。


耳濡目染之下,對於潮州話或潮州食物,都可以說得出二三味。


昨日炸了一碟花生,突然想起潮州的一种小吃「炒米茶」,在街市買了一扎九層塔,自己在家里做了一個簡易版的炒米茶食。


至於炒米,今日還會自己製作的怕是很少,少時婆婆總是將米飯煮熟之后晒干,然后再將晒干的米飯凈鑊炒至膨脹。


如果叫我自行製作,寧肯不吃也罷,幸好早前在一間舖頭仔買到由潮州出產的炒好的米。


昨日利用簡單的材料,做了一個簡易版的炒米茶,一過口癮。


炒米與花生~



九層塔



洗凈之后剁碎,加豬油與鹽炒出香味,鹽可能落多少少,因為過后需要浸落茶水度進食。



係娘親幫我自己提練佐細細一樽豬油,非特殊食材或者特別需要,我都唔捨得取出使用,來之不易啊。。。



既然叫做炒米茶,當然離不開一個茶水啦~~


我就簡單的用茶包衝做一碗濃茶,紅茶。



然后將所有材料撈入茶水度,就食得啦~~


炒米吸收佐紅茶的茶香,伴以花生香香脆脆的口感,帶著九層塔獨有的異香,喜歡的人,難以抗拒~~



---------------------------------------------------------------


晚餐,尋晚煲佐淮山當歸豬骨湯,加佐少少生薏米,去濕~~


買0既係大骨,我好鐘意吮入邊的骨髓,大骨煲湯又夠濃,我鐘意~



青椒炒牛肉。。。。



蒜蓉炒皇帝菜。。。



好味而豐富的一餐~~



1 則留言:

  1. 黑暗天使10 1月, 2012

    請問你會否還記得在哪裡可買到炒米呢?
    [版主回覆01/11/2012 20:35:49]幾年無去買過嚟食,唔知總有無得賣,如果無記錯,應該係旺角街市一間專賣潮州食物嘅雜貨鋪買到。

    回覆刪除