小菲菲俠自煮樂

11 11月, 2008

終於等於天涼時---海鮮火鍋戰鬥機

終於係本周末等到今年第一日的寒意。


本來天寒地凍正是打邊爐的正當時,不過好難得等到真正凍果陳時,所以前日星期日,趁住少少的寒意,成家人即刻買定材料,返去奶奶度聚下餐,打下邊爐,享下家庭樂~~


知道強哥周日有野做唔返得咁早,奶奶一早打定電話叫我早D返去,佢整佐糖水叫我返去飲。


未返到屋企,奶奶已經先烚熟二隻早上老爺從漁排帶返黎的花蟹俾我做下零食頂住肚先,真係好巨型好肥的大花蟹,不過為佐留肚俾晚上果餐,唯有犧牲奶奶的好意,不過最后我都有打包番黎擺落雪櫃慢慢食,咁老爺奶奶先至開心番架。



打邊爐真係要多人先至過癮,老爺奶奶,四兄弟加埋老婆,一圍九個人(三叔未搵到女朋友啊,如果唔係,一圍十個人剛剛好),人多D款都可以預多D,食起上黎先至好玩~~


睇下,凈係青菜奶奶都準備佐二大籃,總有D菇菇啊,魚皮餃,鮮蝦雲吞果D,根本就多到最後都食唔晒。。



奶奶提前買定一條膠魚,自己打佐一碟,自己打的魚膠,真材實料,一D粉都無落,食起上黎,真係爽口彈牙~~



老爺帶佐一條海魚番黎切片碌黎食~



買佐D新鮮帶子~



二筒大蠔。。。我就無福消享啦,實在頂唔順果陣腥味~



屋企成班牛魔王,無牛點打邊爐啊,所以買佐幾斤新鮮肥牛,切成粒粒,因為新鮮,而且依個部位好正,打邊爐烚幾耐都唔會韌,而且牛味十足,實在美味~~



除佐切粒粒,同一部位的肥牛,叫檔主手切成薄片,比起機切,食落真係口感唔同。。。完全食到牛肉里邊纖維的感覺,同埋果種鮮甜,擺落湯底度碌二碌,半熟就好拎起黎食啦~~~


總有像撥蚌仔,碌佐之后好爽甜,好脆架~~打邊爐真係無佢點掂啊~



總有魚肚,奶奶提早浸發之后,用薑蔥水拖一拖過佢,所以打邊爐的時候,打到咁上下既時候,將佢輕輕咁係個濃湯里邊浸一浸佢,當佢縮晒湯里邊的精華之后,乜都無需要沾,已經非常非常鮮美~~



唔記得介紹湯底,奶奶用蘿蔔豆腐臘腸大骨煲成一個好濃的湯底



睇下,打到咁上下,個湯幾濃~~~



買佐D鮑魚仔,總係好生猛架~~



烚熟之后,又厚又爽~~



總有海蝦,買佐幾斤慢慢剝~~



幫強哥碌佐一個超級塞亞人,我自己就七個小矮人中最細既果一個。。。我真係一個好好的老婆仔來架~~



舊年漁排養佐好多龍蝦供自家食的,幾乎次次打邊爐都有龍蝦食,今年無養,想食唯有去出邊買啦。。。。


好生猛架~~



食之前先至開邊烚,真係啖啖肉咁架,不過如果俾我擇,我都係覺得海蝦爽口甜甜好多。。。



老爺帶佐二隻墨魚返黎切片食~~


其實如果係個海度一撈上黎即刻整黎食,個口感正好多。。。不過今年都無上過漁排食野,羅到上黎,都係瓜佐果D啦。。。。



依一粒係乜?


你會唔會話,係墨魚眼?



哈哈,原來係墨魚嘴來架~~


依個部位最爽最脆啦,嘴入邊的硬殼好易就從個口度分開出黎,俾你睇下墨魚個嘴,都幾尖幾硬架,如果俾佢咬到一啖,成舊肉出黎都有份~~


 



因為篇幅有限,好多圖片擺唔到上黎,我地屋企打邊爐的食量,係未好驚人咧。。。。


我就話果幾兄弟,直情係戰鬥機來架~~


 


沒有留言:

張貼留言