小菲菲俠自煮樂

27 11月, 2008

快餐---焗豬扒飯、罐頭湯

尋日懶筋發作,邊度都唔去,餸都係係樓下惠康買上黎,平日我好少係超市買餸,一黎D菜無街市咁新鮮同埋選擇唔多兼且價格貴,二黎我成日係屋企都需要外出行行下見下個太陽吸收下個地氣,加上一入到超市點都會買多佐D唔等駛既野返黎。


尋日買佐一包天婦羅炸粉,依個就唔係亂買野啦,以前成日同相公去食日本野,佢至鐘意食天婦羅,買一包返黎,得閒試整下,睇下自己炸出黎既效果會唔會同出邊既一樣~~~



我記性自細就好差,所以D粉入好袋之后,為免第日唔記得係乜野,通常我都會直接將包裝剪落黎再痴返個密實袋面度,背面再寫埋有效日期,咁就包保唔會唔記得啦~~


我屋企所有一時之間開佐又唔會用晒既食物,買返黎我就會入袋或者樽度,睇落整齊劃一D~~



超市可選擇的食物唔係好多,買佐一盒帶骨豬扒,盛惠$20.8蚊,有三塊咁多~~


都幾厚身,愛黎整豬扒飯就一流啦~~~



 


做法以前講過,就唔多寫啦,一人一大碟酸味味,香噴噴既豬扒飯撈電視汁,正`~~


 



買佐幾個罐頭湯返黎,懶起上黎都可以救下命~~~



尋晚一個焗飯,配埋一個罐頭湯~~


係咁簡單~~



炸完豬扒順便趁油熱,炸埋一碗仔花生,加少少鹽同埋砂糖撈埋,香口~~



 


 


沒有留言:

張貼留言