小菲菲俠自煮樂

12 11月, 2008

煲仔一鍋出---花生豬手煲、芥菜感蛋湯、豆腐煎蛋

又到冬意襲人時,煲仔以佢煲暖強,加熱方便,清洗簡單的特性,為我所愛~~


因為我懶,用煲仔載餸,加熱時係佢,上台食又係佢,過程中可以少洗一個碗碟,對我來講,是大好事一件。


而且天凍時似乎肚餓得特別快,而且特別想食肉的感覺,(不過我係例外,唔止冬天,一年四季其實我都咁鐘意食肉)


下午得閒時,預先煲定一煲豬手煲,跟住擺入煲仔度,夜晚食飯之前再開火加加熱就食得。


依次用佐上次整排骨的材料同樣愛黎整豬手,個味一樣咁香,連小斑都走埋出黎八卦下睇下係乜來架~



 


好似上次整排骨的圖片唔記得係BLOG度寫,依次影佐過程圖,再擺上黎啦。


作法:1,先將豬手同花生出一出水(花生出過水之后點煲都唔會變色,煲湯時都可以咁做)


2,開細火,慢慢用油爆香「花椒粒、薑、蒜頭」,爆出香味之后將花椒粒取出,凈係要個油有花椒味就得啦。


3,豬手落鑊,加老抽同糖,炒上糖色


4,加水加花生加生抽加少少醋加料酒二匙,加八角一粒加香葉一塊,燜到腍同埋收汁,我就轉到快速煲度燜佐半個鐘。



因為有「花椒同埋八角」等大料的香味,依味餸真係惹味之極,不過大料不宜落得太多,八角一粒就足夠,過多個味會帶苦,因為高速煲的功勞,個肉燜到好腍好腍,吃落香滑軟糯,又惹味開胃,唔怪得連小斑都忍唔住,想偷食一舊啦~~



我絕對係行動派的擁躉,尋日係網上睇到網友用豆腐煎蛋,依個搭配真係未食過,想像中應該都係好好味,一睇到即刻熄機落街買豆腐,夜晚就整多一味「豆腐煎蛋」出黎啦。


其實最主要目的係想整多一味餸出黎,可以分散下強哥對豬手的注意力,控制下對豬手的攝入量,而且又可以試下新煮意啵。。。


買佐一件豆腐,一開二,一半愛黎煎蛋用。


作法:1,豆腐切粒粒之后,凈鑊慢火儘量烘干D豆腐。


2,雞蛋二隻,打散之后加入蔥花同鹽,最主要,我加佐幾匙梗上邊整豬手凈抵少少的花椒油落去,帶有花椒味的油真係香到爆,連個蛋液都變得香艷動人佐好多~~(另外,通常煎蛋我會落二匙梗仔的清水落去,等個蛋液變多D同埋稀少少,跟住用力打到蛋液起泡泡,類似整蛋糕打到個蛋發起咁的款)


3,將蛋液倒入平底鑊度,開細D火,等佢慢慢煎到個底凝固


4,凝固之后的蛋可以好輕易咁翻轉個身啦,個面再煎多半分鐘左右煎出香味就得啦~~



睇下,一個又靚又香又完美的豆腐煎蛋就完成啦。。。


睇落係唔係好大一碟咁啊?哈哈哈,打發個雞蛋再煎就有咁的功效啦。。而且會香口好多架~



原來真係非常非常唔錯的一個配搭,雞蛋的香脆配合埋豆腐淡淡的豆香,若隱若現的花椒香味,外脆內嫩,無論係口感或者視覺都係一個享受,而且依味餸都好適合茹素者食用~~


我腍我下次都會繼續整依味餸~



另外用感蛋芥菜滾佐一個湯,加埋煎蛋用凈的半邊豆腐,又係煲仔上台,就咁簡單~~



豐富又好味的一餐住家餸~~



屋企好多盒模型開始開工組裝啦,等唔切個仔出世長大再一起玩,佢阿娘手癮佐好耐好耐實在忍唔住,唯有先自己開工啦。。。。



 



沒有留言:

張貼留言