小菲菲俠自煮樂

14 11月, 2008

自家食---四喜烤夫,讓茶葉蛋

尋晚奶奶同四叔去佐醫院探婆婆,離我依度唔係好遠,就打佐電話叫佢地探完之后過黎我度食飯。


基本上學識煮飯仔之后,我未點試過煮俾強哥以外的人食過,所以尋晚煮飯都驚驚地,佢地食唔慣我D餸架,不過已經叫得來羅,點都要試煮一餐出黎啦~~


係街市豆腐檔買佐一舊「烤夫」,其實烤夫同豆腐完全唔係一回事,不過多數都可以係豆腐檔搵到啵。。。。


其實如果記得我之前整「涼皮」的食譜,入邊洗出來的面筋經發酵之后再蒸熟就係依款「烤夫」啦!



我尋晚整佐上海比較出名的家常菜「四喜烤夫」


整依味餸首先要處理好烤夫,因為佢係經發酵而成,必定帶有酸味,所以買佐烤夫之后,首先要將烤夫用手撕扯成一舊舊仔,最好不要用刀切,因為刀切的邊緣會變實,變實佐炒的時候就唔會入味,所以對於烤夫的處理,第一,撕成一舊舊,第二,落鹽醃一個鐘,第三,出一出水,輕輕拖一拖水就得,咁樣做係令到個烤夫的酸度減低。


而「四喜烤夫」的四喜我就用佐「香菇,金針,木耳,花生」



做法:


1,準備一碗仔醬汁,豉油加糖較成。


2,先將四喜炒出香味,跟住倒入烤夫略略炒干身,最后倒入醬汁,加水略略料一陣,熄火之后加少少麻油炒勻即可裝碟~~


熱食無咁好食架,所以我預早炒好,攤凍之后晚上上台食得~~


奶奶同四叔一路以為係我響街外買番黎架添,話好好味,聽到真係好心到我~~~


直到我話係自己整架,奶奶有少少唔信啵~~



因為無乜煮俾人D食的經驗,所以整佐一個比較唔會失手的鹵水雞亦同梅頭肉,雞翅出過水再過一過凍水之后,加水加生抽老抽加糖,再落埋薑同蔥,開火燜~~


舊梅頭肉就乜都唔洗理,洗干凈之后一起擺落水度燜。。。



越簡單的材料越好味架~~


后來食凈幾隻雞亦,俾奶奶帶佐返去第二日中餐煮公仔面配住食。。。



早一日整茶葉蛋凈返幾隻雞蛋,將雞蛋開邊,取出慢黃,買佐少少肉碎,加少少蛋黃,加香菇薑蔥加鹽調好味之后讓返蛋度,再蒸返十分鐘,搞掂(為佐節省時間,我係鹵雞亦的時候順便擺埋係鑊入邊蒸埋)


賣相又靚又好味~~



煲佐一煲好濃好濃好滑的新鮮淮山當歸煲雞湯。。。


奶奶飲到贊不絕口,真係有成就感~~



知道四叔鐘意香口野,炸定一袋蝦片俾佢帶返屋企。。。



最后烚埋一個芥蘭,自家人,簡單得黎好味至緊要~~~



沒有留言:

張貼留言