小菲菲俠自煮樂

07 11月, 2008

家常晚餐----豆豉鯪魚焗金瓜、雪耳椰子燉雞湯

最近南瓜充斥了整個街市,每隔幾間就可以見到南瓜的蹤跡,理所當然,強嫂都買佐番來。因為體形太過巨大,強嫂只是買佐半邊回來,不曾想,就是這區區五個幾的半邊南瓜,食了二餐,還剩下一舊仔。真係抵食之極~~


剩下小小的一舊南瓜,切件來炒好似少佐D,同飯一起煲熟當南瓜飯前晚又才試過,想到還有一罐買番黎好耐沒食的豆豉鯪魚有待解決,於是又搞搞新意,將二者搭配,煮做一碟~


1,先將南瓜切成薄片。(如果落鑊煮的話,南瓜好容易就散開變蓉,所以我打算用焗爐烤熟的方式來加工,用焗爐的話切成薄片易於熟透)



2,然後一罐豆豉鯪魚,將少少的油與豆豉同南瓜片拌勻味道,然後擺係碟裏。



3,因為我個焗爐子只得上火,為佐焗出黎的效果更好,我就將南瓜先蓋上一層錫紙,唔俾南瓜的表面過早焦黃



4,然後就入焗爐,二百五十度火,焗二十分鐘。




5,待南瓜焗熟之後,再將剩余的罐頭鯪魚鋪在碟面,入焗爐再開火烤一分鐘左右加熱即可`~~


因為是用熱力將南瓜焗熟,所以南瓜唔會似加水煮既咁綿綿唔成形,食起上來片片分明之余,南瓜獨有的清甜吸收了豆豉的鹹香味,整體的口感香甜兼且惹味之極~~~


 



另外用蒜蓉炒佐一個菜心~~



尋晚就係咁簡單啦。。。。


電腦度存有一個之前整過既椰子煲雞湯,順便擺埋上黎啦。


通常如果係就咁食椰肉,我會揀嫩D既椰子,如果要煲湯,就一定要老些少果D啦,因為椰子肉係越老越香~~


一般點樣區分椰子的熟嫩呢?答案係“用手搖”


1,嫩椰子---因為新鮮水嫩,所以裏面的水份充足,沒有太多的空間,所以搖晃的時候感覺到係好充實無過多的水晃動的聲音,咁樣的嫩椰水多且肉嫩,椰肉適宜刮落黎來食。


2,老椰子---因為沒咁嫩,裏面的水份相對少D,於是裏面的空間較多,所以搖起來的時候可以聽到比較清楚的水晃動的聲音。咁樣的椰子水較少,肉較硬,不適宜吃椰肉,但較香,可以用來煲湯。


上次買了幾個椰子,本來係要刮椰肉出來食的,但是突然想到椰肉煲雞湯,所以就央媽媽幫我開椰子取肉。


娘親自細食慣椰子,好熟手咁,用個大菜刀背敲二敲個椰殼,就打裂一條紋,跟住用刀尖整開大D條裂紋,將水倒出黎。。。


D椰子水好清甜架~~



睇下,個椰子好嫩架,用匙梗就可以刮到D肉出黎啦~



煲椰子湯,最緊要係突出椰子味,所以除佐雞(我又買佐平靚正的雞殼黎整啦),另外加佐D輕味的食材:「雪耳、甘筍、紅棗」


係咁簡單啦`~



快速煲一個鐘,乜味都出晒黎啦`~~


正到閉~~


 


 


 


沒有留言:

張貼留言